به مناسبت روز پرستار:

پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ۵۵۳ ارتش در قزوین تجلیل شدند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۶۸۹۷
پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ۵۵۳ ارتش در قزوین تجلیل شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان 553 ارتش در قزوین تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین عصر یکشنبه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان 553 ارتش جمهوری اسلامی ایران ازهمکاری و مجاهدت پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

نامدار در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: تلاش های شبانه روزی کارکنان ایثارگر بیمارستان ارتش یادآور مجاهدت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و امروز نیز در دوران کرونا، پرستاران و پزشکان در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند که بی چشم داشت، جان خود را در مبارزه با ویروس کرونا و تامین سلامت شهروندان به خطر انداخته اند.

پرستار

در ادامه حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان اظهارداشت: پرستاران باید حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار داده و معنویت را در وجود خود تقویت کنند.

وی افزود: امروز در یک حرکت ایثارگرانه شاهدیم در شرایطی که خانواده ها وقتی بیمار خود را به بیمارستان منتقل می کنند از نزدیک شدن به عزیزانشان امتناع می کنند اما این پرستاران هستند که با آغوش باز پذیرای بیماران می شوند و سلامت بیماران را مهم تر از سلامتی و جان خود می دانند.

پرستار 333

حجت الاسلام کربلایی محمدی تصریح کرد: همانطور که فرشتگان الهی منشا محبت هستند، پرستاری نیز منشا الهی دارد که اگر به عنوان یک شغل به آن نگاه کنیم قادر به درکش نخواهیم بود و نمی توان فقط با نگاه مادی پرستاری را ارزیابی کرد بلکه لازمه آن عشق به مردم و جلب رضایت الهی است.

در این مراسم از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ۵۵۳ آجا در منطقه قزوین با اهدا لوح تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز