وزیر میراث فرهنگی از پروژه مرمت امامزاده حسین(ع) قزوین بازدید کرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۰۹۴۹
وزیر میراث فرهنگی از پروژه مرمت امامزاده حسین(ع) قزوین بازدید کرد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پروژه مرمت بنای امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) در قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بدو ورود به استان قروین، در گلزار شهدای قزوین حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره این شهدای گران‌قدر را گرامی داشت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه از پروژه مرمت بنای امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) در قزوین دیدن کرد.

در این سفر استاندار قزوین، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، جمعی از مسئولان استانی و تعدادی از معاونان و مدیران وزارتخانه، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را همراهی می‌کنند.

بازدید از روند مرمت آستان مقدس امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع)، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، شرکت در آئین رونمایی از دندان نئاندرتال از یافته های هیات باستان شناسی ایران و فرانسه در غار قلعه کرد آوج از برنامه های سفر دو روزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به قزوین است.

نشست با فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین و حضور در مراسم بازگشایی و افتتاح یک طرح گردشگری از دیگر برنامه های سفر مونسان به این استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز