مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

بازگشت ۳۴ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در شهرکهای صنعتی استان قزوین

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۴۸۵۵
بازگشت ۳۴ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در شهرکهای صنعتی استان قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با شناسایی 250 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی بهره بردار راکد و نیمه فعال ، 34 واحد بهره بردار راکد با اشتغال 283 نفر مجددا راه‌اندازی شدند و به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور در این باره اظهار کرد: در سال جهش تولید و در راستای تلاش برای راه اندازی واحدهای راکد و تعطیل از ابتدای سالجاری تاکنون 34 واحد تولیدی بهره بردار راکد با اشتغال 283 نفر که در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان تعطیل شده بودند و با مشکلاتی چون کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، مشکلات خرید مواد اولیه، نوسازی و بازسازی تجهیزات و اختلاف شرکا، عدم همکاری بانک در ارائه تسهیلات مواجه بودند که مستعد راه اندازی مجدد بوده شناسایی شدند و با مشاوره کارشناسان عارضه یابی، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید و ادامه فعالیت بازگشتند.

وی محصولات این واحد‌های تولیدی بهره بردار را شامل قوطی کنسرو فولادی، ماشین آلات جعبه کارتن، ورق سه لا، روغن موتور، انواع کابل برق عایق بندی شده،انواع پروفیل فولادی، نخ بسته بندی، اکسید مولیبدن، انواع پوشاک کشباف، لوله پلاستیکی، رادیاتور آلومینیومی، قطعات خودرو، فیلم شیرینگ از پلی اتیلن و یک لایه معمولی، انواع قفل خودرو و دستگیره فلزی، بست هبندی حبوبات و غلات، بسته بندی کره حیوانی و گیاهی، سنگ تزیینی، انواع درب و پنجره اتوماتیک، اسکلت فولادی سوله و.... برشمرد.

خانپور با بیان اینکه در سال گذشته نیز 40 واحد تولیدی بهره بردار راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به چرخه تولید بازگشته و راه  اندازی مجدد شدند، اظهار داشت: در سال جاری بخش زیادی از توان و انرژی خود را در کنار جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت از واحدهای تولیدی فعال به راه اندازی کارخانجات راکد و نیمه فعال  و تعیین تکلیف واحدهای جانشینی بانک هااختصاص داده ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان با اشاره به راه اندازی طرحهای راکد و نیمه فعال گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 29 طرح صنعتی راکد و نیمه فعال که در مرحله ساخت و ساز و یا نصب ماشین آلات بودند راه اندازی مجدد شدند که با تکمیل و راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال 615 نفر فراهم می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز