رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین:

معابر قزوین به نام پیشکسوتان ورزش مزین می شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۶۲۱۱
معابر قزوین به نام پیشکسوتان ورزش مزین می شود
دبیر شورای نامگذاری معابر شهر و رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین گفت: با رای اعضای شورای شهر نام ورزشکاران پیشکسوت قزوین بر معابر شهری مزین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین علیجانی در این باره اظهار کرد: بخشی از جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر قزوین، به بررسی پیشنهادات طرح درخواست های شورای نامگذاری معابر شهر قزوین اختصاص یافت و ۲۷ معبر و بوستان به نام‌ شهدا، هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های موثر معاصر این شهر نامگذاری شد. 

وی افزود: در سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری، پیشنهادات شورای نامگذاری معابر شهر قزوین در خصوص نامگذاری شهدا بر روی معابر، به طور خاص مورد بررسی قرار گرفت و ۱۶ معبر با تغییر نام به نام شهدای عزیز شهر قزوین مزین شد.

علیجانی عنوان کرد: همچنین در این جلسه پیشنهاد این شورا، برای نامگذاری کوچه ای به نام شهید میانه ساز به عنوان شهید مدافع سلامت مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت. 

دبیر شورای نامگذاری معابر شهر قزوین تصریح کرد: در این جلسه نامگذاری یک بوستان به نام استاد آصف زاده و کوچه ای به نام استاد ناصر ایزدفر از هنرمندان معاصر بنام هنرهای تجسمی و تئاتر به تصویب شورای اسلامی شهر قزوین‌ رسید.

وی افزود: همچنین پیشنهاد نامگذاری ۶ کوچه در شهر به نام ورزشکاران قزوینی از جمله مهدی یعقوبی، سید کریم مومنی، سید رحمت اله مصلایی، حبیب اله کریم زاده، محمود بابا شاهوردی و فاطمه نجفی که از پهلوانان و قهرمانان معاصر این عرصه به شمار می آیند مورد تایید اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

علیجانی در ادامه از نامگذاری سه بوستان جدید شهر قزوین خبرداد و گفت: سه بوستان تازه تاسیس شهر نیز به نام های سلامت، پرواز و نیایش نام گذاری شده و به تصویب شورا رسید.

دبیر شورای نامگذاری معابر شهر قزوین در پایان از اعضای شورای شهر در حسن نظر و همراهی در تصویب پیشنهادات این شورا قدردانی کرد و گفت: در دبیرخانه نامگذاری معابر شهر قزوین زحمات و اقدامات فراوانی صورت می گیرد و اعضای این کمیته نیز با حساسیت و دقت بسیار، درخواست ها را مورد بررسی قرار می دهند.

شورای نامگذاری معابر شهر قزوین از سال ۱۳۷٨ به دبیری اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین تاسیس شد. این شورا متشکل از نمایندگانی از دفتر امام جمعه شهر قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین، فرمانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل پست، سازمان زیباسازی و اساتید دانشگاهی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز