عضو هیئت مدیره خانه کارگر قزوین:

خانه کارگر قزوین برای حضور کارگران توانمند در انتخابات ۱۴۰۰ شوراها فراخوان داد

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۹۸۷۱
خانه کارگر قزوین برای حضور  کارگران توانمند در انتخابات ۱۴۰۰  شوراها فراخوان داد
عضو هیئت اجرایی خحانه کارگر استان قزوین گفت: با اعلام فراخوان درخواست می کنیم کارگران جوان و توانمند برای ایجاد تحول اساسی در مدیریت شهری در انتخابات شورای شهر در 1400 آماده شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرهاد رشوند در این باره اظهارداشت: در خرداد 1400 شاهد برگزاری دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و در این راستا جامعه کارگری به ویژه کارگران خدوم شهرداری اگر خواهان تغییر و تحول اساسی برای شهر هستند، باید مشارکت فعال و آگاهانه داشته باشند.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان قزوین در فراخوانی ضمن درخواست پیوستن کارگران به ویژه جوانان با استعداد برای ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر گفت: مشارکت حداکثری جامعه کارگری به همراه عقلانیت و برنامه‌ریزی، می تواند منجر به تحولات اساسی در حوزه مدیریت شهری شود.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حضور جوانان مومن و شجاع بیان کرد: معتقدیم آنقدر افراد کارشناس و دلسوز جوان و روشنفکر در جامعه کارگری وجود دارد که می تواند ضمن ارتقای سطح خدمت رسانی در شهرداری موجب توسعه‌یافتگی متوازن شهری شود.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان قزوین بیان کرد: حضور نخبگان کارگری در شوراهای اسلامی شهر به عنوان یک نهاد اجتماعی ضرورتی انکار ناپذیر است و معتقدیم بخش اعظم مشکلات شهروندان می تواند به دست با کفایت اعضای شورای شهر به عنوان بخش اصلی و اتاق فکر مدیریت شهری حل شود.

رشوند تصریح کرد: از نخبگان جامعه فهیم کارگری به ویژه جوانان با استعداد و کاردان دعوت می‌کنیم برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر خود آماده شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز