مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان قزوین:

۲۵ درصد کارگزاران استان قزوین را بانوان تشکیل می دهند

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۵۴۶۷
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در استان قزوین گفت: ۲۵درصد کارگزاران استان قزوین را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید محمود عرب در مراسم تجلیل از باتنوان فعال در صندوق بیمه کشاورزان و عشایر اظهارداشت: بانوان در عرصه کارآفرینی در دوران پس از انقلاب بسیار فعال شده اند و توانسته اند توانمندی خود را نشان دهند.

وی بیان کرد: تلاش بانوان در فعالیت های صندوق بیمه اجتماعی نیز بسیار تاثیرگذار بوده و این صندوق یکی از دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که برای همه فعالان اقتصادی غیر رسمی و غیر مزد بگیران و تولید کنندگان کشاورزی و روستایی و عشایر کمک موثری محسوب می شود.

سید محمود عرب افزود: باید مزایا و خدمات صندوق بیمه اجتماعی را در سایه حمایتهای دولت خدمتگذار به همه مادران و بانوان کشاورز و روستایی و عشایر معرفی کنیم و نوید بخش اطمینان خاطر و آرامش و حفظ عزت و کرامت انسانی در دوره کهنسالی و از کارافتادگی باشیم تا بتوانند در کنار تولید و توسعه روستایی به تعلیم و تربیت نسل متعهد و انقلابی اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: در استان قزوین بیش از 25 درصد کارگزاران صندوق را را بانوان تشکیل می دهند و عملکرد بانوان کارگزار قابل قبول و شایسته تقدیر است که این موفقیت نشانه تعهد، دلسوزی و جدیت در عزم و اراده زنان فعال استان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین  از نقش بانوان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام  دفاع مقدس و تمام عرصه های عملی و اجرایی کشور تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز