استاندار قزوین:

۵۰۰ هکتار زمین برای احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین اختصاص یافت

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۸۱۴۶
۵۰۰ هکتار زمین برای احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین اختصاص یافت
استاندار قزوین گفت: 500 هکتار زمین برای احداث شهرک انرژی تجدید پذیر در استان اختصاص داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته چهل و یکم پویش هر هفته الف- ب- ایران، با افتتاح 11 طرح در قالب 24 پروژه با 975 میلیارد تومان اعتبار در پنج استان کشور برگزار شد.

در این مراسم که صبح روز سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو ، استانداران چهارمحال وبختیاری، البرز، خراسان شمالی، لرستان و قزوین برگزار شد 9 طرح صنعت آب و برق استان نیز با 93 میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: در استان قزوین اقدامات خوبی در صنعت آب و برق صورت گرفته و طرح های مهمی در آستانه بهره برداری است اما چند نیاز اساسی داریم که از وزیر محترم نیروی انتظار مساعدت داریم.

برق 2

وی بیان کرد:  مردم شهرستان آبیک سالهاست از داشتن آب آشامیدنی کیفی و سالم بی بهره اند و پروژه مهم انتقال آب از سد طالقان را برای تامین نیاز مردم آغاز کرده ایم که قرار است تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار قزوین گفت: به مردم متعهد شده ایم که این طرح مهم در زمان مقرر و تعیین شده افتتاح شود لذا از وزیر محترم نیرو انتظار داریم با حمایت لازم زمینه تسریع در اجرای این طرح مهم و جلب رضایت مندی مردم را مهیا کنند.

تامین آب شرب مهرگان در اولویت است

وی اضافه کرد: بزرگترین طرح مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان اجرا شده و امروز با استقرار بیش از 50 هزار نفر جمعیت که تا 100 هزار نفر هم خواهد رسید این منطقه با چالش جدی در تامین آب شرب روبروست که برای تامین این نیاز باید اقدام عاجلی صورت گیرد.

برق 33

استاندار قزوین یادآورشد: یک خط 28 کیلومتری در شرق قزوین در حال اجراست و اگر اعتبار لازم تامین شود فاز اول آن را تا سال آینده افتتاح کنیم.

جمالی پور افزود: متاسفانه شمال قزوین از بی آبی در رنج است و آمادگی داریم با کمک بخش خصوصی در این زمینه اقدام کنیم.

500 هکتار زمین برای احداث شهرک انرژی اختصاص یافت

استاندار قزوین با اشاره به ضرورت توسعه طرح های نیروگاههای تجدید پذیر گفت: در شمال قزوین 500 هکتار زمین برای احداث شهرک انرژی خورشیدی اختصاص داده ایم و آماده جذب سرمایه گذاری هستیم.

وی گفت: در اجرای طرح های صنعت آب و برق در استان آمادگی کامل داریم و حمایت های لازم را انجام می دهیم تا شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز