مربیان برتر فوتبال قزوین تجلیل شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۰۹۴۹
مربیان برتر فوتبال قزوین تجلیل شدند
در مراسمی با همت ورزش دوستان و مسئولان هیئت فوتبال استان از برترین مربیان فوتبال تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تجلیل از ورزشکاران ، مربیان و داوران و حتی پیشکسوتان ورزش همواره یکی از اتفاق های خوب و روحیه بخش است و تکرار این برنامه ها می تواند روحیه افراد را برای موفقیت بیشتر بالا ببرد.

حالا به همت کانون مربیان فوتبال کشور در مراسمی از مربیان برتر استان ها تجلیل شد که خوشبختانه در قزوین هم چهار مربی در این فهرست حضور داشتند که توانسته بودند با درخشش در این فهرست فرار بگیرند.

علی سامه سرمربی بزرگسالان طلایه داران بوئین زهرا که توانست با این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد،  در این فهرست قرار داشت .

رضا حمیدی هم یکی دیگر از مربیان برتر فوتبال استان بود که توانست  به همراه جوانان غفاری تاکستان این تیم را به لیگ برتر جوانان کشور برساند.

صادق محمدنیا سرمربی فوتسال پایه باتیس البرز هم که موفق شد به همراه این تیم در لیگ مناطق کشور عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد ، در فهرست کانون مربیان برتر کشور برای تجلیل قرار گرفت.

راضیه مرادی سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال استان هم از جمله مربیانی بود که موفق شد در بخش بانوان نظر کانون مربیان کشور را به عنوان مربی برتر جلب کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز