مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

تقویت تیم های پایه بسکتبال آینده این رشته را تضمین می کند

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۲۳۳۱
تقویت تیم های پایه بسکتبال آینده این رشته را تضمین می کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با تشکیل و تقویت تیم های پایه در بسکتبال می توان آینده این رشته را تضمین و جایگاه آن را ارتقا بخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع سالیانه هیئت بسکتبال استان قزوین روز سه شنبه با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، خانم فریده شجاعی نایب رئیس بانوان، کلاهی دبیر فدارسیون، علایی مقدم مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین، خانپور رئیس هیئت بسکتبال استان ، افسانه حسن نائبی معاون اداره ورزش وحوانان، روسای هیئت های بسکتبال شهرستان های آبیک، البرز، تاکستان، قزوین، نماینده آموزش پرورش، مهدی عبدیان از حامیان ورزش کشور و استان در سالن کنفرانس شرکت صنعت پلاست آبیار برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این نشست ضمن تشکر از حامیان ورزشی استان اظهارداشت: امروز تیم داری در لیگ هزینه های بسیار سنگینی دارد و بدون حمایت بخش خصوصی و صنعتگران ورزش دوست امکان حضور در لیگ و کسب مدال بسیار دشوار است.

مجمع 123

وی بیان کرد: خوشبختانه در استان قزوین با وجود مدیران علاقمند در بخش خصوصی و دولتی از جمله جناب آقای عبدیان که حمایت های ارزشمندی در رشته های مختلف ورزشی داشته اند توانسته ایم استعدادهای ورزشی را شناسایی و شکوفا کرده و در رقابتها مدال های رنگارنگ کسب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین هم با پذیرفتن مسئولیت هیئت بسکتبال استان به درخشش این رشته و تیم داری در لیگ کمک موثری داشته اند که جای قدردانی دارد و امیدواریم این حمایت ها تداوم یابد.

علایی مقدم گفت: در استان قزوین در رشته بسکتبال استعدادهای خوبی وجود دارد و در بخش بانوان و آقایان حرف زیادی برای گفتن داریم و معاون ورزش استان از مربیان توانمند بسکتبال است که به تقویت این رشته در حوزه بانوان کمک زیادی کرده اند و در میزبانی از رقابتها و اعزام تیم موفق عمل شده است.

وی اظهارداشت: سرمایه گذاری در رشته بسکتبال بدون تردید در سالهای آینده جواب خواهد داد و امروز در سایر شهرهای استان نیز از جمله آبیک، محمدیه، الوند و تاکستان اتفاقات خوبی رقم خورده و تیم های قوی شکل گرفته است.

علایی مقدم بیان کرد: از رئیس هیئت بسکتبال استان درخواست می کنیم در شهرستانها نیز فعالیتها را بیشتر کنند و با شناسایی استعدادهای فراوان مناطق به رشد این رشته پر تحرک کمک کنند.

مجمع 4231

تقویت تیم های پایه در بسکتبال جدی گرفته شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در استان قهرمانان زیادی داریم که اگر بتوانیم امکانات ورزشی را بسیج کرده و در اختیار رشته بسکتبال قرار دهیم می توانیم به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی گفت: اگر تیم های پایه در رشته بسکتبال جدی گرفته شود قادریم در تیم های لیگ از ورزشکاران بومی استفاده کنیم و آینده این رشته را تضمین کنیم.

علایی مقدم اظهارداشت: نگاه ما به بازی های آسیایی است و اگر بتوانیم از همه امکانات ورزشی برای تقویت تیم های پایه و لیگ برتری بخوبی استفاده کرده و به آموزش و استعدادیابی توجه جدی کنیم کسب مدال های رنگارنگ دور از دسترس نیست.

وی اظهارداشت: بسکتبال در ردیف رشته های آمایشی استان است و با وجود ورزشکاران با اخلاق به آینده آن بسیار امیدواریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز