رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

کاهش جرائم در جامعه نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۰۷۶۵
کاهش جرائم در جامعه نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با جلب مشارکت مردم، توسعه فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی با کمک رسانه ها می توانیم زمینه کاهش جرائم در جامعه را مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست مجمع نمایندگان استان قزوین با سردار علی ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی و معاونین با حضور لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد. 

لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در این نشست اظهار داشت: به عنوان وکیل مردم و یک شهروند از تلاش های ایثارگرانه فرماندهی و مجموعه خدوم نیروی انتظامی استان قدردانی می کنیم که در تامین امنیت امروز کشور نقش آفرین هستند. 

وی افزود: در زمینه میزان وقوع جرایم مالی و خشن به نظر می رسد باید اقدامات فرهنگی بیشتری در استان انجام دهیم زیرا بالا بودن آمار بسیار نگران کننده است و می توانیم با کمک رسانه ها و فرهنگ سازی از آسیب های اجتماعی کم کنیم.

2222

سیاهکلی تصریح کرد: از نیروی انتظامی انتظار می رود با کمک رسانه ها در فرهنگ سازی اقدامات موثری انجام دهد تا بتوانیم با پیشگیری از وقوع جرم به کاهش مشکلات کمک کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: نیروی انتظامی می تواند با آُسیب شناسی از علت وقوع جرم وضعیت خانوادگی، سواد، سن، شغل، اطلاعات کامل مجرمین را در بانک اطلاعاتی در اختیار محققان و کارشناسان قرار دهد تا راهکارهایی برای کاهش جرم اتخاذ شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: موضوع سرقت بویژه سرقت احشام در روستاها از دیگر موضوعات مهم و جدی است که موجب نگرانی شده و باید با کمک دهیاری ها و بنیاد مسکن نسبت به تهیه امکانات نظارتی و دوربین در مناطق آسیب پذیر اقدام شود تا بتوانیم از این جرم جلوگیری کنیم.

دکتر سیاهکلی بیان کرد : متاسفانه پاسگاه های پلیس در مناطق دور افتاده امکانات و تجهیزات متناسبی ندارد و تجهیز و تقویت سیستم های به روز می تواند در کاهش جرم موثر باشد.

2222222

وی اظهارداشت: در مجمع نمایندگان استان قزوین آمادگی داریم در صورت ارائه مشکلات و نیازها نسبت به پیگیری و تامین اعتبار مورد نیاز نیروی انتظامی اقدام کنیم.

سیاهکلی اظهارداشت: آموزش دهیاران و شوراهای روستایی همکاری خوب و مستمری با نیروی انتظامی استان داشته اند و تداوم این همکاری و جلب مشارکت مردم می تواند به کاهش مشکلات و جرائم کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز