مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

پایگاه امدادی انجیلاق در صورت کمک های بین المللی سریعتر تکمیل می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۳۳۵۶
پایگاه امدادی انجیلاق در صورت کمک های بین المللی سریعتر تکمیل می شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در صورت کمک صلیب سرخ جهانی می توانیم پایگاه امدادی انجیلاق را برای خدمات انسان دوستانه سریعتر تکمیل و آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ « عطا مرتضی محمد دورانی» رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ روز دوشنبه در نشست طرح سفیران بشردوستی که در جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد با چند طرح ارائه شده از سوی جوانان آشنا شد.

در این نشست که علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین و حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر  استان قزوین، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از سفیران بشر دوستی و احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم حضور داشتند گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه شد.

حسن آصفی در این نشست اظهارداشت: حضور رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ در استان قزوین فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی، ظرفیت ها و قابلیت های امدادی و فعالیت های بشردوستانه است تا بتوانیم از حمایت های جهانی هم برخوردار شویم.

هلال 2

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: طرح ملی استانی سفیران بشردوستی این قابلیت را دارد که به فدراسیون جهانی صلیب سرخ هم معرفی شود تا بتوانیم این ایده را در سطوح بین المللی مطرح کنیم.

آصفی بیان کرد: قزوین از استانهای حادثه خیز کشور است و اهمیت احداث پایگاه بزرگ امدادی انجیلاق که می تواند به استانهای مختلفی به عنوان معین باشد دوچندان شده است.

وی یادآورشد: امروز نماینده فدراسیون از این پایگاه بازدید کرد تا قابلیت های امداد بشر دوستانه آن مورد بررسی قرار گیرد و امیدواریم با انتقال اطلاعات درستی از خدمات این پایگاه موجب شود از حمایت مالی مجامع بین المللی برای تکمیل آن برخوردار شویم.

آصفی گفت: این پایگاه در فضایی به مساحت 10 هکتار در چند فاز اجرا می شود که دارای سوله های امدادی، انبارهای نگهداری اقلام غذایی و امدادی، آشیانه و پد بالگرد، مدیریت امداد و نجات است و می تواند در حوادث معین تهران و استانهای کشور باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: این پایگاه مانند مفصل امدادی بین مرکز کشور و شمال و شمالغرب خواهد بود و در کاهش آسیب های ناشی از حوادث نقش تعیین کننده خواهد داشت.

هلال 8

پیشرفت 67 درصدی فاز اول پایگاه انجیلاق

آصفی در ادامه اظهارداشت: تاکنون برای احداث این مجموعه امدادی بیش از 12 میلیارد تومان هزینه شده که فاز اول آن 67 درصد و کل مجموعه حدود 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: تکمیل این پایگاه امدادی بیش از 8 میلیون دلار معادل 16 میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم بخشی از آن ازر سوی حامیان بین المللی تامین شود.

هلال 6

این مسئول بیان کرد: بازدید امروز رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ از پایگاه انجیلاق بسیار مورد توجه ایشان قرار گرفت و ما را امیدوار کرد بتوانیم ازر کمک مجمع خیرین جهانی هم برخوردار شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز