فرمانده انتظامی استان قزوین:

ماموران پلیس بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک در قزوین کشف و ضبط کردند

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۴۱۳۸
ماموران پلیس بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک در قزوین کشف و ضبط کردند
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس 37 کیلو و 730 گرم تریاک کشف و ضبط شد و 7 نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردارعلی ابراهیمی در این باره اظهارداشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در راستای پاک سازی محورهای مواصلاتی استان از قاچاق مواد مخدر، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین به تهران کردند و موفق به کشف مواد مخدر شدند.

وی افزود: در اقدامات جداگانه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به 3 دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور ایست و بازرسی خودروها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: پس از توقف خودروها و با رعایت موازین شرعی در بازرسی از خودروها بیش از 27 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

5404868

سردار ابراهیمی یادآورشد: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه سواری پژو 405 در محورهای مواصلاتی استان که قصد قاچاق مواد مخدر از استان البرز به قزوین را داشت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بسرعت در محل تردد خودروی یادشده مستقر شده و پس از رویت خودرو دستور ایست صادر کردند.

وی گفت: ماموران پس از توقف و بازرسی خوردو موفق شدند مقدار 10 کیلو و 730 گرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند و در این رابطه دو نفر نیز دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات پلیسی تعداد 7 نفر دستگیر شدند و 6 دستگاه خودرو توقیف و 37 کیلو و 730 گرم تریاک هم کشف و ضبط شد.

به گفته ابراهیمی متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده و خودرو توقیف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز