نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

ساخت مسکن محرومان مهمترین رسالت بنیاد مسکن است

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۴۷۳۱
ساخت مسکن محرومان مهمترین رسالت بنیاد مسکن است
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان و کمک به نوسازی واحدهای آسیب دیده از حوادث، مهمترین رسالت بنیاد مسکن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام روحانی نژاد روز پنجشنبه در دیدار با استاندار قزوین اظهار کرد: در سفرهای استانی تلاش می شود اقدامات محرومیت زدایی را از نزدیک رصد کرده و برای تقویت جایگاه این نهاد اقدام کنیم.

وی افزود: در استان قزوبن همدلی مدیرکل با سایر دستگاهها بویژه استانداری بسیار خوب بوده و کارهای خوبی هم شکل گرفته است.

ساخت دو هزار واحد مسکونی برای محرومان در قزوین 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در استان قزوین دو هزار واحد برای محرومان ساخته خواهد شد که ۶۰۰ واحد آماده واگذاری شده است.

وی بیان کرد: واحدهای مسکن محرومان به سرعت در حال واگذاری است تا بخشی از نیازهای این افراد به سرپناه تامین شود.

ساخت ۱۳۰۰واحد اقدام ملی مسکن

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور بیان کرد: در اقدام ملی مسکن هم ۱۳۰۰ واحد در استان قزوین ساخته خواهد شد و هر کجا که سهم استان تعیین شده از نظر فنی و اجرایی بنیاد آمادگی دارد کارها را بخوبی انجام دهد.

روحانی نژاد تصریح کرد: مقام معظم رهبری دو محور برای ما مشخص کرده که ساخت مسکن برای محرومان از مهمترین انهاست که فلسفه تاسیس بنیاد هم بوده است.

وی اظهارداشت: محور دوم ساخت واحدهایی است که در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله آسیب می بیند که توسط بنیاد ساماندهی می شود.

روحانی نژاد افزود: در سال ۹۷ یک طرح باهدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان اجرایی شد که دو هزار واحد سهم استان است.

dbp2_0fc4a2aa6e76cf8fe3aca8f76dba6909

وی افزود: در مجلس ساخت این واحدها به نهادهای دیگری واگذار شد که کارشان نیست و اگر بنیاد متولی بود کارها شتاب بیشتری می گرفت.

روحانی نژاد یادآورشد: اگر ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به محرومان در اختیار بنیاد قرار می گرفت قادر بودیم همه محرومان را در یک فرآیند مناسب چند ساله صاحب خانه کنیم.

دو هزار واحد مسکونی به محرومان واگذار می شود

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت اعتبارات بنیاد مسکن در طرح های پیش بینی شده و در بازسازی واحدهای روستایی کارهای خوبی شده و با تجربه حوادث گذشته توانسته ایم اقدامات موثری انجام دهیم.

وی بیان کرد: در استان قزوین بیش از ۵۰ درصد خانه های روستایی مقاوم سازی شده و در تخریب و نوسازی هم کارهای خوبی شده است.

روحانی نژاد تصریح کرد: امیدواریم با پشتیبانی استانداری در مسیر تعیبن شده همچنان با قدرت گام برداریم و به محرومان و نیازمندان کمک کنیم.

در این دیدار اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در استان ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز