مسئول کمیته یوگا در استان قزوین:

سوت آغاز لیگ یوگا در استان قزوین همزمان با کشور به صدا درآمد

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۵۳۳۱
سوت آغاز لیگ یوگا در استان قزوین همزمان با کشور به صدا درآمد
مسئول کمیته یوگا در استان قزوین از برگزاری لیگ سراسری یوگا بصورت سراسری برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مریم الهامی نژاد با اشاره به برگزاری لیگ سراسری یوگا اظهار داشت: این لیگ که برای نخستین بار در کشور برگزار می شود می تواند نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه رشته یوگا داشته باشد.

مسئول کمیته یوگا استان قزوین، هدف از برگزاری این لیگ را استعدادیابی و به روز رسانی آموزش های هنرجویان یوگا عنوان کرد و افزود: این لیگ از 20 اردبیهشت آغاز شده و تا 20 خرداد در دو سطح A و B و در 6 گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و 2 رده سنی و پیشکسوتان برگزار می شود.

الهامی نژاد ییان کرد: سطح A در دو مرحله و از 20 اردیبهشت الی 3 خرداد برگزار شد که حرکات و آساناهای این سطح حرفه ای و ویژه ورزشکاران با قدرت تمرکز و انعطاف بدنی بالا طراحی شده بود که منتخبین در مرحله اول به مرحله بعدی راه یافته و در صورت موفقیت در مرحله دوم به تیم ملی و مسابقات قهرمانی راه پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: ورزشکاران رشته یوگا در استان قزوین در سال های گذشته عناوین و مقام های ارزنده ای را برای استان و کشور به ارمغان آورده اند و این لیگ هم فرصت مناسبی برای نمایش مجدد توانمندی ورزشکاران استان قزوین است و امیدواریم نام ورزشکاران و مربیان استان قزوین در بین راه یافتگان و منتخبین این سطح قرار گیرد.

مسئول کمیته یوگا استان قزوین در تشریح سطح B این لیگ نیز اظهارداشت: مهلت ارسال آثار در این سطح از 20 اردیبهشت تا 20 خرداد است که سعی شده حرکات و آساناها به گونه انتخاب شوند که افراد آماتور و مبتدی نیز شرایط حضور و موفقیت در آن را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر شرکت کننده تنها در یک سطح می تواند حضور داشته باشد خاطرنشان کرد: هر شرکت کننده 6 حرکت منتخب و آسانا را به مدت 30 ثانیه اجرا و در خاتمه 180 ثانیه فیلم ضبط شده را پس از ثبت نام به سایت ligeyoga.com جهت داوری ارسال کند.

یوگا2

الهامی نژاد از تمام مربیان و هنرجویان یوگا در استان قزوین خواست با شرکت در این لیگ، علاوه بردرخشش نام یوگای استان قزوین در کشور و جهان، در مسیر توسعه و پیشرفت این رشته گام بردارند.

مسئول کمیته یوگای هیئت ورزش های همگانی استان قزوین، ضمن تقدیر از همراهی هیئت رئیسه ورزش همگانی استان خواستار همکاری کمیته های فعال ورزش همگانی قزوین در برگزاری هرچه باشکوه تر این لیگ در استان شد.

وی گفت: امید داریم با اتحاد و همراهی همیشگی تمام کمیته های ورزش همگانی علاوه بر افزایش حضور ورزشکاران استانی در این لیگ شادی و نشاط را با ورزش به خانواده ها هدیه دهیم.

الهامی نژاد از حضور فعالانه کمیته یوگای استان در تمام برنامه ها و پویش های فدراسیون ورزش های همگانی در ایام مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود: سال قبل 4 دوره آزمون ورود و ارتقا مربیگری یوگا در استان برگزار شد و مربیان ما با حضور فعالانه در 

پویش «آماده باش، تو هم ورزش را شروع کن » و دعوت به پیاده روی در روز جهانی پیاده روی و چالش «حرکات یوگا، سلام برخورشید و من و یوگا» هم راستا با فدراسیون سعی کردند با تولید محتوا در بستر فضای مجازی، شرایط ورزش در منزل را در این ایام برای همه فراهم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز