معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قزوین:

دوره تخصصی پایه عملیات لجستیک ویژه امدادگران در قزوین برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۶۴۴۵
دوره تخصصی پایه عملیات لجستیک ویژه امدادگران در قزوین برگزار شد
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دوره تخصصی پایه عملیات لجستیک ویژه امدادگران خواهر و برادر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تهمینه ابراهیمی در این باره اظهار داشت: آموزشهای تخصصی در جمعیت هلال احمر نیاز ضروری امدادگران است و در همین راستا دوره تخصصی پایه عملیات لجستیک ( آماد و پشتیبانی ) با حضور 24 نفر از امدادگران خواهر و برادر با رعایت کامل ضوابط و دستورالعملهای بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا در هلال احمر استان برگزار شد.

وی افزود: این دوره با هدف آمادگی و افزایش دانش و مهارتهای عملی و ارتقاء توان عملیاتی امدادگران و نجاتگران برگزار شد و فراگیران با مباحث مختلف تخصصی آشنا شدند.

وی با اشاره به برگزاری دوره تخصصی پایه عملیات لجستیک ( آماد و پشتیبانی ) افزود: دوره فوق طی مدت پنج روز  از 4 لغایت 8 خرداد ماه در جمعیت هلال احمر شهرستان آوج با تدریس امیر بیگی و شمس اله حمزه آتانی برگزار شد و به افرادی که نمره قبولی در آزمون پایان دوره را کسب نمایند، گواهینامه تخصصی (۲۴ ساعته) اعطا می شود.

معاون آموزش‌ و پژوهش جمعیت هلال احمر استان در پایان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین، آموزش تخصصی و تربیت نیروهای توانمند است تا در زمان وقوع بحران پاسخ دهی سریع و صحیحی داشته باشند و بتوانند با کمک در پشتیبانی عملیات های امدادی بخصوص در بحران، زمان گذر از بحران و رسیدن به شرایط عادی را با برنامه ریزی، همکاری بین افراد، کمک گرفتن از سایر ارگان ها، انبار صحیح و توزیع بموقع و درست اقلام امدادی و مایحتاج اولیه آسیب دیدگان، کاهش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز