معاون صنایع کوچک استان قزوین:

خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۷۷۷۶
خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می‌شود
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با برگزاری مناقصه عمومی و انتخاب عامل توسعه پروژه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی، فعالیت این خوشه در قزوین آغاز می شود.

به خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهریار کشاورز در جلسه انتخاب عامل توسعه خوشه فرآوری محصولات زیتون اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های توسعه ای شرکت شهرک های صنعتی و نیز از آنجا که خوشه های کسب و کار نقش محوری و کلیدی در نیل به اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشور ایفا می کند، با اعلام فراخوان عمومی و از بین چهار شرکت کننده، سید امیر محمد خطیبی به عنوان عامل توسعه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی انتخاب شد.

وی افزود: تشکیل خوشه فرآوری محصولات زیتون با هدف توسعه تولید و اشتغال مربوط به این محصول و ایجاد انسجام بیشتر بین واحدهای تولیدی و فرآوری آغاز شده و در حال حاضر قزوین رتبه دوم تولید زیتون در کشور را دارد.

کشاورز تصریح کرد: با تشکیل خوشه زیتون، اقدامات مهمی از جمله برند سازی زیتون طارم سفلی، بازاریابی و صادرات محصولات وابسته به زیتون، ایجاد شبکه های کسب و کار انجام خواهد شد.

خوشه زیتون

عضو هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان یادآورشد: خطیبی به عنوان عامل توسعه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی قزوین به عنوان یک کارشناس توانمند قرار است طرح عملیاتی را برای راه اندازی خوشه و برند سازی آن انجام دهد که امیدواریم با حمایت لازم بتوان از این ظرفیت برای رونق تولید در بخش زیتون بخوبی استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز