جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

نگران آغاز سفرها و برگزاری جشنهای عروسی در تالارهای پذیرایی هستیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۱۵۹۱
نگران آغاز سفرها و برگزاری جشنهای عروسی در تالارهای پذیرایی هستیم
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: نگران افزایش بیماری بر اثر آغاز سفرها و برگزاری جشن های عروسی در تالارهای پذیرایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی عصر شنبه در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت:  جلسات کرونا مداوم برگزار شده ولی به دلیل انتخابات برخی جلسات را رسانه ای نکردیم تا فضای جامعه روانی نشود 

 وی با تشکر از همه اعضای ستاد و دانشگاه علوم پزشکی گفت: متاسفانه کشور و استان در آستانه پیک‌جدید کرونا قرار دارد و باید با کمک صدا و سیما و رسانه ها به مردم هشدار دهیم مردم مراقب باشند تا دچار غفلت نشویم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: کرونا جان تازه گرفته هر چند استان قزوین در رعایت پروتکلها به واسطه همکاری ها در ردیف سه استان شاخص است اما همچنان نگران هستیم دچار پیک جدید بیماری نشویم.

وی گفت: نگران سفرها هستیم چون هم در مسیر استان های دیگر قرار داریم و هم مسافرپذیر هستیم و در کنار ان بشدت نگران رستورانها و مهمان پذیرها هم هستیم و از اتاق اصناف انتظار داریم نظارت جدی بر نانوانی و رستورانها صورت گیرد.

image_2021_7_3-22_29_48_719_biD

حبیبی تصریح کرد: بیماران سرپایی و امار ابتلا به صورت بخشی و منطقه ای ارایه شود تا هرجا شیوع بیشتراست بسرعت ورود کنیم‌.

وی افزود: راهکار اصلی مقابله با کرونا واکسیناسیون است و باید افراد بیشتری واکسینه شوند که در این  راستا افراد بالای ۷۰ سال برای تزریق دوز دوم در حال فراخوان هستند و بزودی ۶۵ ساله ها واکسینه می شوند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: نگران برگزاری جشن های عروسی در تالارها هستیم لذا تاکید داریم در یک هفته اطلاع رسانی شود چنانچه صاحبان تالارهای پذیرایی پروتکلها و ظرفیت 30 درصد را رعایت نکنند پلمب می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز