مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ایجاد اعتماد بین مردم و رسانه ها دارند

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۶۴۷۵
روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ایجاد اعتماد بین مردم و رسانه ها دارند
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: روابط عمومی ها در ایجاد اعتماد و ارتباط بین مردم و رسانه ها نقش بی بدیلی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید حسین بی نیاز در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان که در سالن جلسات اداره کل امور مالیاتی استان برگزار شد اظهارداشت: در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا از ابتدای انتشار این ویروس بیش از 13 هزار و 500 مورد محتوا و گزارش تصویری متنوع و کلیپ تولید شده و در فضای مجازی منتشر شده و همچنین 20 هزار و 400 مورد خبر دارای لینک (شناسنامه دار) تولید شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل  استانداری قزوین گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ نیز رسانه ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی، با گفتمان سازی، اطلاع رسانی و ایجاد امید در جامعه به تقویت شور انتخاباتی کمک شایانی کردند.

بی نیاز تصریح کرد: برخی جریانها در داخل و خارج کشور با دمیدن بر بوق ناامیدی، دنبال دلسرد کردن و رخوت جامعه هستند و ما وظیفه داریم با رویکرد وحدت آفرینی و امیدافزایی به انسجام جامعه کمک کنیم.

67

وی با اشاره به نقش شورای مرکزی روابط عمومی های استان در تثبیت و تقویت جایگاه این حوزه اظهارداشت: مدیران ارشد دستگاههای اجرایی با نگاه تقویت بخشی به حوزه اطلاع رسانی و مسئولان و کارشناسان روابط عمومی با انگیزه و خلاقیت می توانند در انعکاس فعالیت های مجموعه خود موفق تر عمل کنند و ارتباط خود را با جامعه هدف تعمیق بخشند.

بی نیاز یادآورشد: تاسیس خانه روابط عمومی در استان مراحل اخذ مجوز خود را سپری می کند و با اتمام دوره فعلی شورای مرکزی روابط عمومی های استان در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات در تابستان هستیم و امیدواریم در آینده تحرک بیشتری را در این حوزه بسیار تاثیرگذار و حساس شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز