در اطلاعیه ای:

سپاه استان قزوین درگذشت آیت الله تاکندی را تسلیت گفت

۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۳۸۶۴
سپاه استان قزوین درگذشت آیت الله تاکندی را تسلیت گفت
سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی درگذشت آیت‌الله علی شیخ‌ محمدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی درگذشت آیت‌الله علی شیخ‌ محمدی را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف استان قزوین و خاندان مکرم ایشان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله  علی شیخ محمدی تاکندی، موجب تالم، تاسف و تأثر فراوان گردید.

آن عالم ربانی، عمری را در راه رضای الهی سپری نمود و در سلوک مومنانه و تقوا، زبانزد همگان بود. بی شک خدمات شایان او در عرصه های مختلف و رنج های دوران سخت جهاد در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار باقی است و در نزد خدای سبحان، پاداش عظیم خواهد داشت.

این مجاهد نستوه، در محضر حضرات آیات اردبیلی، سبحانی، اعتمادی، سلطانی و مکارم شیرازی کسب فیض کرد و در سال ۱۳۳۶ در محضر امام خمینی (ره) به تحصیل درس تفسیر پرداخت و در دروس فلسفه و خارج فقه از محضر علامه طباطبایی و آیت الله بروجردی کسب فیض کرد. وی در عرصه علم آموزی و قلم جزو ستارگان دوران بود.

بی شک پرورش در مکتب بزرگان و علمای بزرگ موجب پرورش شخصیت دینی و برجسته این مجاهد عالیقدر شده و این روحیه انقلابی آیت اله، موجب پرورش نسل انقلابی شده است.

سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مصیبت وارده را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف استان و خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن عالم ربانی، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز