احداث منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان تسریع شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۳۶۳۱
احداث منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان تسریع شود
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم احداث منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان را تسریع کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رجب رحمانی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد اظهارداشت: این دولت انقلابی و ولایتمدار است و خوشحالیم که مجلس انقلابی هم شکل گرفته و همراه دولت خواهد بود تا مشکلات حل شود.

وی اضافه کرد: دولت و مجلس دست در دست هم خواهند داد تا با گره گشایی از مشکلات رضایت مردم را جلب کنند و خوشحالیم که رئیس جمهوری سالم و پاک دست روی کار آمده است.

رحمانی یادآورشد: قزوین قطب کشاورزی است و بسیاری از محصولات آن در تهران و استانهای دیگر مصرف می شود و برای آب مورد نیاز باید برنامه ریزی شود.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر 150 میلیون مترمکعب آب سد طالقان برای تامین آب شرب پایتخت به تهران منتقل می شود که انتار داریم بخشی از این آب برای شرب قزوین داده شود.

رحمانی یادآورشد: بیشتر نیاز استان از آبهای زیرزمینی تامین می شود که از برای تامین آب مورد نیاز 14 شهر و 194 روستا در قانون بودجه دوره نهم مجلس مصوب شد تا اعتباری برای انتقال آب از سد طالقان به استان مصوب شود که خوشبختانه بخشی از طرح تا آبیک عملیاتی شده که امیدواریم مابقی طرح نیز عملیاتی شود.

raisi_3

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان که با تلاش استاندار قبلی و فعلی محقق شده امیدواریم سایر اقدامات لازم برای تکمیل این طرح صورت گیرد.

رحمانی گفت: برای تامین زیرساختها و توسعه شهرک های صنعتی بیش از 1500 میلیارد تومان پیش بینی شده که امیدواریم عملیاتی شود.

در جلسه شورای اداری استان قزوین، مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، محرابی وزیر نیرو، وحیدی وزیر کشور، عین اللهی وزیر بهداشت، عبدالمالکی وزیر کار، آیت الله عابدینی امام جمعه، عباسپور، سیاهکلی، رحمانی و محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند.

در این جلسه وزرای اعزامی به شهرستانها گزارشی از سفر خود ارائه کردند

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز