استاندار قزوین مطرح کرد؛

آبرسانی از سد طالقان مهم‌ترین پروژه استان قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۹:۲۵
کد خبر: ۷۹۸۸۹۱
آبرسانی از سد طالقان مهم‌ترین پروژه استان قزوین
استاندار قزوین آبرسانی از سد طالقان را مهم‌ترین پروژه این استان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در سخنرانی بین الصلاتین نمازجمعه شهر آبیک که در مسجد ولیعصر‌(عج) این شهر برگزار شد، پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین را مهم‌ترین پروژه استان دانست و اظهار کرد: با توجه به طولانی شدن این پروژه و تغییر در قیمت‌ها، اعتبار این پروژه از 600 میلیارد تومان به حدود یک هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: برای تمام پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین با چند سرمایه‌گذار در حال رایزنی هستیم این در حالی است که لوله‌گذاری برای خط انتقال این پروژه آغاز شده و در حال انجام است.

استاندار قزوین تسریع در اجرای پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین را ضروری دانست و ادامه داد: اولین شهر بهره‌مند از این پروژه شهر آبیک است.

زاهدی اضافه کرد: به مدیر کل محیط زیست استان قزوین اذعان شده که موضوع سیمان آبیک را به طور جدی پیگیری کند تا نسبت به رفع آلایندگی این واحد اقدام لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از آلودگی شرکت سیمان، آلودگی و بوی نامطبوع دامداری‌ها در شهر آبیک مردم را با مشکل مواجه کرده است.

این مسئول تصریح کرد: در خصوص بیمارستان شهدای آبیک هفته آینده مقرر شده تصمیم‌گیری ‌شود.

استاندار قزوین افزود: در خصوص احداث تقاطع غیر هم سطح در اتوبان شهرستان آبیک، اخیرا به وزیر راه و شهرسازی که به استان قزوین سفر کرده بود، مطرح شده و نامه مکتوب به ایشان داده شده که پیگیری لازم در این زمینه انجام می‌شود.

زاهدی ادامه داد: بیش از 80 درصد سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی کاسپین شهرستان آبیک صورت می‌گیرد که ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارد و باید به این مهم توجه شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر واحدهای صنعتی و تولیدی با مشکلات ورود ماشین‌آلات و تجهیزات و مشکلات ارزی مواجه هسستند که در جلسه دولت  با استانداران کشور، این مسائل مطرح می‌شود تا در ایجاد تولید و اشتغال گام موثرتری برداشته شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان درصدد این هستند که ملت ایران چهل‌ سالگی انقلاب را جشن نگیرد و به این مهم دل خوش کرده اما باید گفت که ملت ایران همواره و در مقاطع مختلف پای نظام بوده است.

استاندار قزوین افزود: یکی از ویژگی‌های انقلاب این است خوب یا بد خودمان برای کشور تصمیم می‌گیریم و عزت و اقتدار داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز