رییس مرکز بهداشت شهرستان آبیک:

۶۰۰کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز در آبیک کشف شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱:۵۳
کد خبر: ۸۲۴۶۹۷
۶۰۰کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز در آبیک کشف شد
بابایی از کشف و توقیف بیش از 600کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیرمجاز از فروشگاه های مواد غذایی در شهر آبیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد بابایی رییس مرکز بهداشت شهرستان آبیک اظهار کرد: بیش از 600 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیرمجاز از فروشگاه های مواد غذایی در شهر آبیک کشف و توقیف شد.

بابایی گفت: از سری بازدیدهای طرح تشدید سلامت نوروزی، چهار تیم از بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت آبیک متشکل از 12 بازرس؛ فروشگاه ها و سوپرمارکت ها در چهار منطقه شهر آبیک بازرسی کردند.

رضا اسدی کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبیک نیز اظهار کرد: طرح ضربت کنترل مواد غذایی به صورت هدفمند و در فروشگاه‌های بزرگ که احتمال داده می شد، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد وجود داشته باشد، اجرا شد که در طی آن 600کیلوگرم انواع انواع نوشیدنی‌ها، لبنیات، کمپوت، کنسرو، چیپس و پفک و دیگر مواد غذایی غیرمجاز توقیف و از سطح عرضه جمع آوری شد.

اسدی به مردم شهرستان آبیک توصیه کرد از خرید مواد غذایی که بسته‌بندی سالم ندارد و بدون مشخصات، تاریخ تولید و انقضا و همچنین پروانه ساخت است، خودداری کنند.

این کارشناس گفت: مردم در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد می‌توانند می  توانند با سامانه شکایتی 190 تماس بگیرند. وی ادامه داد که مردم می توانند شکایت های خود را به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت - درمان شهرستان آبیک با شماره تلفن 32892558 مطرح کنند.

اسدی در پایان خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که درجه یخچال‌های عادی، باید  زیر 4 درجه باشد و فریزر هم باید منفی 18 درجه باشد تا مواد غذایی فاسد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز