مدیر کل ورزش و جوانان قم خبر داد

اجرای هفت طرح‌ کارآفرینی در سال ۹۸ در قم

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۱۲۹۳
اجرای هفت طرح‌ کارآفرینی در سال ۹۸ در قم
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: با پیگیری و حمایت های انجام شده در سال 1398 شاهد اجرای شدن هفت طرح کارآفرینی در قم بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در جلسه ستاد ساماندهی شهرستان قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) در سخنان خود اظهار داشت: اهمیت و توجه امروز ما به قشر جوانان امری است رشد و اعتلای همه جانبه جامعه فردا را تضمین می کند.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های امروز قشر جوان جامعه ایران اسلامی اشتغال است که با توجه به این موضوع با پیگیری و حمایت های انجام شده در سال 1398 شاهد اجرای شدن هفت طرح کارآفرینی در قم بوده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: برای رشد و اعتلای جایگاه خانواده در بین زوجین جوان و این که زمینه ازدواج آسان را بیشتر از پیش فراهم کنیم بعد از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با بانک های مختلف استان موفق به پرداخت تسهیلات ۳۰میلیون تومانی ازدواج در سال ۹۸ شدیم.

منعم خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج یک مساله مقطعی نبوده و نخواهد بود و در همین راستا پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ازدواج در سال جدید با برنامه ریزی محقق شده است.

وی ابراز کرد: توجه و برنامه ریزی در امور زیر ساخت یکی از ارکان اصلی رشد و گسترش برنامه و به تبع آن دست آوردهای آن حوزه است که با پیروی از این اصل مدیریتی برنامه ساخت خانه جوانان در استان قم در دستور کار بوده که نهایتا در سال گذشته شاهد ساخت و افتتاح سه خانه جوان در قم و بخش‌های تابعه بودیم.

تهیه بسته های معیشتی ویژه خانواده های آسیب دیده از کرونا در قم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با طرح این مطلب که رزمایش همت جوانان و کمک مومنانه را برای حمایت از قشر آسیب دیده از کرونا در قم شاهد بوده ایم تصریح کرد: تهیه و پخش اقلام بهداشتی، ضدعفونی مناطق عمومی شهر توسط سازمان های مردم نهاد و تعدادی از هیات های ورزشی استان قم به انجام رسید.

منعم به تهیه بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توسط سمن های و هیات های ورزشی استان اشاره کرد و ادامه داد: کمک به باشگاه‌های خصوصی آسیب دیده از کرونا و پرداخت وام قرض‌الحسنه با همکاری بانک‌های مختلف سطح استان محقق شده است.

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم با حضور حداکثری نمایندگان سازمان های زیربط و مجموعه ادارات کل، نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان و به ریاست حیدری فرماندار شهرستان قم به انجام رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز