آزادی جوان زندانی بدهکار مالی در قم پس از ۴ سال

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۸۹۳۶
آزادی جوان زندانی بدهکار مالی در قم پس از ۴ سال
جوانی که در ابتدای زندگی خود به علت بدهی مالی به زندان منتقل شده بود پس از ۴ سال طبس به همت جمعی از خیرین موسسه خیریه فروغ اندیشه غدیر از زندان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  مسئولان این موسسه پس از جشن گلریزان بدهی فرد یاد شده را جمع آوری و به طلبکاران پرداخت کردند.

این فرد پس از آزادی از زندان به موسسه غدیر منتقل شد و در حالی که از حضور همسر و مادر همسر و فرزندش در این موسسه بی اطلاع بود به این محل منتقل می شود که به صورت تعجب آوری و ناگهانی با همسر خود که با لباس عروس در انتظارش بود و بهار دختر ۴ ساله اش همچنین مادر همسرش روبرو می شود.

این خانواده که پس از چهار سال همدیگر را می دیدند تا لحظاتی بهت زده به یکدیگر نگاه می کردند و و برایشان غیر قابل باور بود که پس از سالها همسر و دخترش را در چنین شرایطی ملاقات می کند.

با توجه به اینکه همه وسایل این خانواده تازه عروس به علت مشکلات مالی و بدهی به طلبکاران داده شده بود لذا فاقد هرگونه وسایل زندگی بودند که با همت موسسه غدیر بخشی از اثاث منزل تهیه و به محل زندگی آنها که استیجاری هست منتقل شده است این عروس و داماد و دختر ۴ ساله شان پس از جشن کوچکی در موسسه به محل زندگیشان رفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز