مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

تخریب ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز ذغال در قم

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۴:۵۷
کد خبر: ۳۹۸۸۸۷
تخریب ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز ذغال در قم
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: 20 حلقه چاه غیرمجاز ذغال در منطقه ای غیرقابل دسترسی در قم، شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی تخریب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رحمان دانیالی با اشاره به اقدامات این اداره کل در جهت مقابله با واحدهای آلاینده غیرمجاز در سخنانی اظهار داشت: بر اساس گزارش های مردمی و بازدید کارشناسان، بیش از 20 حلقه چاه ذغال در زمینی به وسعت 10 هکتار در منطقه ای غیرقابل دسترسی در جاده کاشان شناسایی شدند.

وی در ادامه افزود: این چاه های غیرمجاز که مخفیانه به تهیه و تولید ذغال مشغول بوده و آلودگی های شدید زیست محیطی ایجاد کرده بودند، پس از شناسایی و اخطار به صاحبان چاه ها جهت جمع آوری وسایل و تجهیزات خود، با اخذ دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی، تخریب شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: مدیریت عالی استان برای مقابله با واحدهای آلاینده غیرمجاز به ویژه کوره های ذوب سرب و چاه های ذغال بسیار جدی است و قطعا بدون اهمال و اغماض با این واحدها مقابله خواهد کرد و ضروری است صاحبان این مشاغل جهت جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان، هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری واحدهای خود اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز