به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم؛

دوره دانش و معرفت افزایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۶:۴۶
کد خبر: ۴۲۸۵۱۲
دوره دانش و معرفت افزایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد
دوره دانش افزایی و معرفت افزایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین طاهری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان مطلب فوق گفت: این طرح در راستای ارتقا سطح معرفتی و فرهنگی اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم در مشهد مقدس در حال برگزاری است که به مدت پنج روز اجرا و فردا به پایان می رسد.

وی افزود: در این دوره 60 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم حضور دارند که در دو کارگاه 30 نفره مباحثی چون تاریخ تمدن اسلامی را آموزش می بینند.

حجت الاسلام طاهری بیان داشت: اساتید این دوره دکتر رجبی دوانی و دکتر علی اصغر قائدان هستند که هر روز اساتید به مدت چهار ساعت در این کارگاه ها شرکت می کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: علاوه بر این کارگاه ها برنامه های فرهنگی نیز برای اساتید برگزار می شود که از جمله آنها می توان به شرکت در مراسم های مناجات حرم امام رضا(ع)، بازدید از فرهنگسرای زیارت، بیان آموزه های فرهنگی و.... اشاره کرد.

وی افزود: از دیگر مباحث مطرح شده برای اساتید برگزاری نشست های علمی با موضوع خانواده ایرانی اسلامی، سبک زندگی اسلامی، برگزاری جلسات هم اندیشی علمی و.... اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با بیان اینکه در این دوره خانواده های اساتید نیز حضور دارند گفت: برای خانواده ها نیز دوره هایی از جمله خانواده سالم، فضای مجازی، خانواده قرن بیستم، تغذیه سالم و... برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین برای فرزندان اساتید نیز دوره های آموزشی تربیتی و مباحث فرهنگی ارائه شد.

وی گفت: برگزاری دوره مسابقه کتابخوانی سیره امام خمینی(ره) نیز از دیگر برنامه های این دوره است که تمامی خانواده و اساتید این کتاب را مطالعه و در مسابقه شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری بیان داشت: حضور و درک سحر حرم مطهر امام رضا(ع) نیز از دیگر برنامه هایی است که مورد استقبال اساتید قرار گرفت که هر روز از ساعت 2 بامداد تا نماز صبح اساتید با حضور در حرم مطهر از فضای معنوی حرم استفاده می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز