شهردار منطقه ۳ قم خبر داد

اجرای طرح آشتی با طبیعت در ۲۸ مدرسه سطح منطقه ۳ قم

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۹:۵۷
کد خبر: ۴۷۹۰۰۵
شهردار منطقه سه قم از اجرای طرح آشتی با طبیعت در 28 مدرسه سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا پوریافر با اشاره به اجرای طرح آشتی با طبیعت در مدارس ابتدایی سطح منطقه سه، اظهار کرد: این طرح از اوایل هفته گذشته آغاز شده، که در قالب آن آشنایی دانش‌آموزان با انواع پسماند به ویژه پسماند خشک و تر و چگونگی تفکیک آنها پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری دانش‌آموزان هر مدرسه پسماندهای خشک خود را تحویل می‌دهند و پس از قرعه‌کشی، جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه بیش از 7 هزار و 10 نفر دانش‌آموز از 28 مدرسه ابتدایی زیر پوشش آموزش‌های طرح آشتی با طبیعت قرار گرفتند، گفت: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بهتر می‌توانند زیر پوشش آموزش‌ها قرار گیرند، اینگونه پیام‌ها و اهداف طرح نهادینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر تفکیک از مبدأ پسماند نهادینه شود، حجم پسماندها کاهش پیدا می‌کند، دانش‌آموزان در این طرح با نحوه تفکیک از مبدأ، آدرس غرفه‌ها و روش کار خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک به صورت هفتگی در محله‌‌های سطح منطقه آشنا می‌شوند.

پوریافر خاطرنشان کرد: این طرح در مدارس منطقه سه به عنوان نخستین منطقه اجرا شد تا فرهنگ شهروندی در بین دانش‌آموزان رواج پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز