دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد هفته پژوهش قم مطرح کرد

۳۰ آبان ماه آخرین مهلت ارسال مستندات انتخاب پژوهشگران برتر استان قم

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۸۲۷۹۶
۳۰ آبان ماه آخرین مهلت ارسال مستندات انتخاب پژوهشگران برتر استان قم
دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم گفت: حداکثر تا 30 آبان ماه جاری باید مدارک و مستندات مربوطه به انتخاب پژوهشگران، فناوران و ایده‌پردازان برتر هفته پژوهش به دبیرخانه‌های مربوطه ارسال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا طباطبایی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در قم اظهار کرد: جشنواره تجلیل از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری استان، یکی از برنامه‌های اصلی این هفته است.

وی با بیان اینکه تجلیل در سه بخش پژوهشگران، فناوران و ایده پردازان برتر انجام می‌شود، به راه اندازی دبیرخانه مجزا برای جمع آوری و بررسی مدارک و مستندات ارسالی مربوط به این سه بخش اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز عالی آموزشی و پژوهشی استان، باید در مهلت اعلام شده مدارک و مستندات مربوط به انتخاب پژوهشگران برتر خود را در اختیار دبیرخانه کمیته پژوهش و فناوری ستاد هفته پژوهش استان مستقر در دانشگاه قم قرار دهند.

طباطبایی با اشاره به شیوه نامه انتخاب ایده پردازان برتر استان گفت: تمام اقشار جامعه اعم از کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و بانوان می‌توانند در صورت داشتن ایده جدید و کاربردی با تکمیل پرسشنامه و ارائه آن به دبیرخانه مربوطه مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم در ادامه به چگونگی انتخاب فناوران برتر استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: انتخاب فناوران برتر پارک علم و فناوری و مراکز رشد، بنیاد نخبگان و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات توسعه فناوری استان بر اساس شاخص‌ها و امتیازات مشخصی انجام می‌شود.

وی افزود: مدارک و مستندات مربوط به فناوران برگزیده استان باید در مهلت اعلام شده به مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه قم، واقع در خیابان انقلاب ارسال شود.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم با بیان اینکه 30 آبان ماه، آخرین مهلت ارسال مدارک و مستندات برای انتخاب پژوهشگران، فناوران و ایده پردازان برتر استان است افزود: بر اساس مصوبه ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، به آثار ارسالی بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است جشنواره تجلیل از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری استان قم، همزمان با هفته پژوهش و در اواخر آذر ماه برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز