مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم:

رزمایش پدافند زیستی در قم برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۰:۳۹
کد خبر: ۵۲۴۸۹۸
رزمایش پدافند زیستی در قم برگزار می‌شود
مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم گفت: رزمایش پدافند زیستی در روزهای 16 و 17 اسفند امسال در حوزه دام در استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی متقیان در دیدار آیت الله سعیدی با اشاره به مساله پدافند غیرعامل اظهار کرد: این مساله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، ایشان فرمودند که همه بدانند پدافند زیستی یک اصل است.

وی ادامه داد: به همین منظور رزمایش پدافند زیستی در روزهای 16 و 17 اسفند امسال در حوزه دام در استان قم برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم افزود: یک قرارگاه پدافند زیستی در استان تشکیل شده است، استاندار قم فرمانده قرارگاه پدافند زیستی است و فرمانده سپاه علی بن طالب(ع) استان قم نیز جانشین این قرارگاه است.

متقیان با اشاره به ضرورت توجه به تهدیدات در جامعه اظهار کرد: در حوزه‌های انسان، دام، آب، نباتات، غذا، دارو و محیط زیست با تهدیداتی مواجه هستیم، باید برای مقابله با این تهدیدات تلاش کنیم تا مردم ایمنی و امنیت داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه امنیت زیستی به خصوص دام دغدغه‌هایی داریم و در این زمینه با مشکلاتی روبه رو هستیم، اگر در این حوزه کار انجام ندهیم، این مساله می تواند یک نقطه ضعف در زمینه پدافند باشد و مشکلاتی را ایجاد کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه پدافند غیرعامل در استان کارگروه‌هایی با عناوینی همچون تخلیه و درمان، آشکارسازی، بهداشت و پیشگیری، آرامش و اطلاع راسنی و قرنطینه و محدودسازی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز