همزمان با هفته پژوهش؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در قم برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۶:۱۵
کد خبر: ۷۸۳۶۷۷
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در قم برگزار می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به

 

نامگذاری روزهای 24 الی 30 آذر ماه به نام هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: همانند سنوات قبل، برنامه های مختلفی برای بزرگداشت این رویداد علمی و فرهنگی در سطح استان تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که دبیرخانه تجلیل از پژوهشگران برتر استان به شماره تماس 32103343 در معاونت پژوهشی دانشگاه قم راه اندازی شده است تصریح کرد:  بر اساس انتخاب دبیرخانه و طی مراسم ویژه ای با حضور مقامات استانی و ملی در روز 28 آذر ماه، از تعدادی پژوهشگر، فناور و ایده پرداز برتر استان قم در محل تالار شیخ مفید دانشگاه قم تجلیل می شود.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم در ادامه از برنامه ریزی های انجام گرفته برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه  از ساعت 9 الی 17 روزهای 26 تا 28 آذر ماه در محل دانشگاه قم واقع در بلوار غدیر  دایر خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به این که کمیته اجرایی نمایشگاه مستقر در پارک علم و فناوری استان به شماره تماس 32812125 داخلی 103 آماده پاسخگویی به سؤالات می باشد خاطرنشان کرد: دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، ادارات و سازمان های متقاضی شرکت در این نمایشگاه، می بایستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 17 آذر ماه، کاربرگ مربوط به ثبت نام در نمایشگاه را تکمیل و از طریق شبکه دولت و یا پست الکترونیکی به نشانیravabet.qomstp@gmial.com به  دبیرخانه نمایشگاه( پارک علم و فناوری استان) ارسال نمایند.

طباطبایی همچنین با اشاره به پیگیری فعالیتهای هفته پژوهش در استان، گفت: دومین جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان روز یکشنبه 18 آذرماه به ریاست سرپرست استانداری قم برگزار می شود.

نظر شما
پرونده ویژه