مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم خبر داد

ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات/رشد ۳ برابری تولیدات نرم افزاری تلفن همراه

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۴:۱۳
کد خبر: ۸۴۷۱۶۸
ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات/رشد ۳ برابری تولیدات نرم افزاری تلفن همراه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم گفت: با اقدامات و پیگیری های انجام شده و ایجاد بسترهای مناسب، بیش از ٢٠٠ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید حسن‌ هانی امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه قم که به مناسبت روز ارتباطات انجام شد گفت: با اقدامات و زیرساخت های ایجاد شده سال گذشته بیش از ٢ میلیارد تراکنش بانکی در فضای ارتباطات را پشتیبانی کردیم که موجب کاهش هزینه ها شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم گفت: تمامی شبکه های کشور امکانات نسل چهارم را دارا هستند که بستر مناسبی برای کسب و کار به شمار می روند.

وی اذعان داشت: تولیدات نرم افزاری تلفن همراه به رشد سه برابری رسیده است و با توجه به رشد گوشی های تلفن همراه، این نرم افزارها می ‌توانند نیازهای مردم را رفع کنند.

هانی گفت: یکی از مسائل موضوع اشتغال بوده است که از نیازهای اصلی برای فعال کردن اشتغال فراهم کردن بستر کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات است که در این زمینه نیز اقدامات و برنامه ها انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم تصریح کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده و ایجاد بسترهای مناسب، بیش از ٢٠٠ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به موضوع شبکه های اجتماعی گفت: یکی از پیامدهای پر تشنج جامعه بحث فضای مجازی و شبکه ‌های اجتماعی است و این فضا اگر در دست دشمن باشد به ما ضربه خواهد زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز