آیین افتتاح سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

فعالیت علمی ۲۲۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قم

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۱:۳۸
کد خبر: ۹۰۴۱۶۸
فعالیت علمی ۲۲۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قم
آیین افتتاح سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور سرپرست دانشگاه و معاونین در مجموعه پردیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با تاکید بر بهره گیری از فرصت تحصیل گفت: دانشجویان باید از این امر عظیم استفاده کنند و بدانیم که فرصت آموختن موجب ایجاد بستری برای خدمت کردن به مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: توکل به خداوند، کمک های پدر و مادر و زحمات خود دانشجویان موجب شده تا بتوانند در این زمینه علمی موفق بوده و در راه علم آموزی و پژوهش تلاش کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر بهره گیری از توان نیروهای جوان گفت: شما جوانان باید از هم اکنون خوب درس بخوانید، چرا که این درس خواندن شما موجب می شود، به عنوان مدیران آینده کشور موفق عمل کرده و در راستای رفع مشکلات بکوشید.

دکتر قدیر با بیان اینکه فضای دانشگاه یک فضای مقدسی است گفت: باید از این فضای آموزشی به ویژه در شهر قم نهایت استفاده را ببرید و هدف از درس خواندن شما تلاش برای کاهش درد مردم و التیام بخشی به آنها باشد.

وی علم آموزی در کنار اخلاق و تهذیب نفس را مهم معرفی کرد و گفت: تقوا و تهذیب نفس در کنار مسائل علمی موضوع مهمی است که نباید فراموش کرد، باید بدانیم که اگر تهذیب نفس در کارها نباشد، هر چند هم که انسان دانشمندی باشیم، نمی توانیم به جامعه خود کمک کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم داشتن روحیه نشاط و شادابی را در میان دانشجویان امر مهم تلقی کرد و گفت: این روحیه باید در فضاهای آموزشی ما وجود داشته باشد و معاونت دانشجویی فرهنگی باید در این زمینه برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

دکتر سید حسن عادلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت:  امسال 600 دانشجوی جدیدالورود به جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم افزوده شده است که در رشته های مختلف تحصیلی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امسال 2 هزار و 200 دانشجو در 7 دانشکده دانشگاه علوم پزشکی قم مشغول به تحصیل می شوند که 220 نفر از اساتید به عنوان هیئت علمی در این دانشکده ها مشغول به فعالیت خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز