تاکید استاندار قم بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در راستای نشاط اجتماعی

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۰:۳۵
کد خبر: ۹۲۱۶۰۹
تاکید استاندار قم بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در راستای نشاط اجتماعی
استاندار قم در همایش پیاده روی کارکنان استانداری قم با اشاره به لزوم افزایش نشاط اجتماعی بر ضرورت توسعه ورزش همگانی تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه همایش پیاده روی کارکنان استانداری قم که در بوستان علوی برگزار شد، طی سخنانی بر لزوم برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های ورزش همگانی در تمامی سطوح جامعه تاکید کرد .

استاندار قم با اشاره به نقش توسعه ورزش در افزایش نشاط در بین کارکنان دستگاه های اجرایی، اضافه کرد: برگزاری برنامه های مناسبتی و خانوادگی همچون پیاده روی همگانی، ضمن ایجاد فضای مفرح و تندرستی افراد، در ایجاد ارتباطات صمیمانه خانواده ها اثر گذاری مناسبی دارد.

سرمست خانواده بزرگ استانداری قم را متشکل از کارکنان فعلی و بازنشستگان به همراه خانواده آنها دانست و افزود : ترویج فضای سازمانی صمیمی که چنین اجتماعاتی را فراهم می کند در مسیر فرهنگ سازی تعلق، تعصب و تعهد در قالب برنامه های مناسبتی و روش های مختلف بدست می آید.

استاندار قم بر لزوم رسیدگی و توجه به خواسته ها و مسائل افراد و کارکنان اشاره کرد و گفت: هر یک از ما کارکنان و اعضای خانواده استانداری باید در مورد این مسائل احساس تکلیف کنند و تمام توان خود برای رفع آن بکار بریم.

مقام عالی دولت در استان در خاتمه ضمن تقدیر از حضور کارکنان و بازنشستگان استانداری قم به همراه خانواده، خاطر نشان کرد: مدیریت استان از تمام ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات استفاده می کند و با جدیت پیگیر رفع این موانع می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز