نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

مردم و مسوولان در سال جدید نسبت به جهش تولید توجه داشته باشند

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۱:۳۴
کد خبر: ۹۷۹۸۴۷
مردم و مسوولان  در سال جدید نسبت به جهش تولید توجه داشته باشند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، گفت: برنامه‌ریزی، هدفگذاری و پشتکار پیش‌نیاز تحقق شعار سال است.

به گزارش برنا از اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، گفت: برنامه‌ریزی، هدفگذاری و پشتکار پیش‌نیاز تحقق شعار سال است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز جمعه در این پیام آورده است: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و درآیت منحصر به فرد خود سال جدید را با عنوان جهش تولید که نیاز اصلی کشور و گام اول توسعه پایدار است، نامگذاری فرمودند و تمامی ارکان نظام اسلامی باید برای تحقق این خواسته معظم له بسیج شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مقام معظم رهبری از سال ۱۳۷۸ با تعیین شعارهای سالانه، افق روشنی برای حرکت نظام مشخص کردند و در طول ۱۰ سال گذشته نامگذاری سال‌ها با محوریت اقتصاد، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی بوده که این نشان دهنده دغدغه های معظم له نسبت به پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور است.

در ادامه این پیام آمده است: تولید و صادرات ۲ اصل اساسی توسعه یافتگی محسوب می‌شود و امروز هر کشوری که تولید باکیفیت و صادرات محور را در دستور کار خود قرار داده بدون شک صادرات بیشتر و در نهایت تقویت بنیه اقتصادی، ذخیره ارزی و تولید ناخالصی ملی کشور خود را رقم زده است، بنابراین مردم و مسوولان باید در سال جدید نسبت به جهش تولید توجه داشته باشند و با مشارکت همگانی در این فرآیند آینده ساز زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را در کشور فراهم نمود.

آبت‌الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: کاهش واردات، استفاده از توان و ظرفیت بومی، به‌کارگیری دانش روز و نوین خارجی، مشارکت همگانی در فرآیند بومی، اصلاح مقوله واگذاری‌ها بر اساس اصل ۴۴ قانون اساس در راستای ایجاد اشتغال پایدار و ارزش افزوده اقتصادی مصداق بارز تحقق شعار سال است که این مسائل مهم نیز تنها با هدفگذاری، برنامه‌ریزی و پشتکار محقق می‌شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مسوولان نظام جمهوری اسلامی، دولت و مجلس باید تحقق شعار سال را از روی بنر و سخنرانی‌ها به میدان عمل آورده و با تمام ظرفیت خود و با شناسایی ظرفیت‌های داخلی زمینه اجرایی ساختن جهش تولید به عنوان مهمترین خواسته رهبر معظم انقلاب را فراهم کنند.

امام جمعه اراک در ادامه این پیام آورده است: توجه و حمایت از تولید ملی از مهم ‌ترین و کلیدی‌ ترین مولفه‌هایی است که سبب بهبود وضعیت اقتصادی کشور می‌شود چراکه با به گردش درآمدن چرخ‌های تولیدی کشور، بسیاری از مسائل و بحران‌های فعلی اقتصادی جامعه از بن‌بست خارج خواهد شد.

 در بخش دیگری از این پیام آمده است: سال گذشته با سیلاب فروردین ماه آغاز و با شیوع ویروس کرونا به پایان رسید اما تلخ‌ترین حادثه آن سال شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جهانخوار بود که قلب آحاد مسلمین و آزادیخواهان جهان را به درد آورد.

در ادامه این پیام آمده است: مسوولان و کارگزاران نظام اسلامی اعم از دولت یا مجلس باید از اتفاقات گذشته درس گرفته و با برنامه‌ریزی‌های مدون و به‌کارگیری افراد توانمند از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری و پرهیز از اسراف و اشرافی‌گیری به خصوص در بدنه مدیریت اجرایی کشور و به‌کارگیری سرمایه ملی در فرآیند تولید زمینه تحقق منوبات رهبر انقلاب و توسعه پایدار کشور را فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز