مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

رفع مشکلات اقتصادی ایثارگران با پرداخت تسهیلات

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۱۷۰۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: پرداخت تسهیلات مورد نیاز و به موقع، بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی خانواده های شاهد و ایثارگر را رفع می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عطا ناوکی در نشست صمیمی با ابراهیم کهوری رئیس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هواپیمای مسافری ۶۵۵ خلیج فارس- بندرعباس، اظهار کرد: بانک دی تاکنون توانسته است، رضایت مشتریان به ویژه جامعه ایثارگران را تا حد مطلوبی جلب کند.

وی از تلاش و همکاری این بانک قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با همت و تعامل بیشتر، در خدمت رسانی به ایثارگران پیش قدم باشید.

ناوکی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک دی را عضوی از خانواده خود می داند، ادامه داد: اگر خیر و برکت در کار شما وجود دارد، بی شک به خاطر خدماتی است که خالصانه برای خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام می دهید.

وی گره گشایی از کار جامعه شاهد و ایثارگران را یک وظیفه اخلاقی و دینی دانست و گفت: خدمات رسانی به خلق خدا و البته جامعه ایثارگران، جزء بالاترین مصداق های عمل صالح در فرهنگ اسلامی بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان افزود: خشنودی خداوند در جلب رضایت خانواده شهدا، جانبازان و آزادگانی است که مایه عزت، افتخار و سرافرازی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

ناوکی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مورد نیاز و به موقع، بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی خانواده های شاهد و ایثارگر را رفع می کند، تأکید کرد: حل مسائل اقتصادی به وجود آمده در زمان شیوع ویروس کرونا نیازمند تعامل و همدلی مسئولان است.

در پایان این نشست ابراهیم کهوری رئیس بانک دی شعبه خلیج فارس، ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام شده توسط این نهاد اقتصادی، برای ادامه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است؛ استان ‌هرمزگان بیش از یک هزار و 500 شهید، دو هزار و 861 جانباز و 341 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز