در دیدار استاندار هرمزگان با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد:

مردم هرمزگان سهامدار مهمترین ‌پروژه عمرانی استان می شوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۹۰۴۶
استاندار هرمزگان، با معاون امور تعاون وزارت تعاون و مدیرکل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در خصوص این دیدار، عنوان کرد: در این نشست استفاده از ظرفیت و مشارکت و سرمایه‌گذاری تعاونی‌های استان هرمزگان در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این طریق می‌توان طرح‌های بزرگی همچون ساخت بیمارستان در استان را در قالب تعاونی سهامی عام با مشارکت و سرمایه گذاری مردم اجرایی کرد.

استاندار هرمزگان افزود: فعال شدن تعاونی های مرزنشینان و اختصاص سوخت به مرزنشینان هرمزگان از طریق این تعاونی ها نیز پیگیری و بررسی شد.

همتی خاطرنشان کرد: با دستور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد این پیشنهادات با همکاری و حمایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، اجرایی شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح تامین مالی خرد تضمین شده گفت: در طرح تامین مالی خرد تضمین شده با اهدافی چون حمایت از طرح های مهم اقتصادی و دانش بنیان با کارمزد اندک، تامین مالی طرح های فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به توزیع عادلانه ثروت در کشور، سرمایه خرد مردم به جای پس انداز در بانک ها به طور مستقیم در طرح های اقتصادی سرمایه گذاری شده و با توجه به میزان سهام، سود مطلوبی را نصیب افراد می نماید و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون نیز به جهت اعتماد سازی و ایفای نقش تحلیل خطر، اصل سرمایه را تضمین می نماید. همتی افزود:با توجه به اینکه صندوق ضمانت به نمایندگی از دولت اصل سرمایه مردم را تضمین کرده مردم هیچ نگرانی در خصوص اصل سرمایه خود را نخواهند داشت.

همتی یادآور شد: پیگیری طرح اختصاص سوخت به مرزنشینان و تکمیل بیمارستان ۵۰۱ تخت‌خوابی بندر عباس به کریدور آزادراه ساحلی جنوب کشور با مشارکت مردمی در قالب تعاونی سهامی عام و تضمین سرمایه های مردم توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون می تواند اقدامی بی نظیر برای مردم هرمزگان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز