رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان خبر داد:

مدارس، معلمان و دانش آموزان در فواصل مختلف مورد پایش بهداشتی قرار می گیرند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۳۷۲۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، گفت: برای رصد و کنترل بیماری کوئید19، مدارس، معلمان و دانش آموزان در فواصل مختلف مورد نمونه گیری و پایش بهداشتی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی در آئین نمادین بازگشائی مدارس استان هرمزگان که در سالن مرحوم گرمساری برگزار شد، با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در سال جاری و همراه با روند آموزه های درسی و پرورشی مدارس، واژه جدیدی به نام کوید 19 را داریم که نیازمند رعایت جدی پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی افزود: کاری که کشور در چندین سال قبل مبنی بر استفاده از فضای مجازی و غیر حضوری کردن برخی آموزش ها باید انجام می داد، این بیماری در طی چند ماه بر ماه تحمیل کرد.

فرشیدی ادامه داد: برای رصد و کنترل بیماری کرونا و ارتقاء سلامت نسل آینده جامعه، مدارس معلمان و دانش آموزان در فواصل مختلف مورد نمونه گیری و پایش بهداشتی قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تصریح کرد: بازرسی فضاهای آموزشی، اجرای پروتکل های بهداشتی، تعداد و تراکم جمعیت دانش آموزی در کلاس ها و همچنین نحوه ارتباط و بهره گیری از وسایل فردی و آموزشی در مدارس از دیگر مواردی است که توسط کارکنان بهداشتی مورد رصد قرار می گیرند.

فرشیدی بر آمادگی کامل علوم پزشکی استان برای انجام تست های پزشکی بیماران مشکوک به کرونا خبر داد و گفت: افرادی که دچار مشکلاتی نظیر تب، سرفه، عدم آمادگی بدنی لازم و دیگر علائم بیماری کرونا هستند، با استراحت و نیز مراجعه به مراکز انجام تست های پزشکی، از سلامت یا درگیری خود نسبت به بیماری کوید 19 اطلاع پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز