رئیس امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

تمدید تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا و تبصره ۱۸

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۷۵۸۵
تمدید تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا و تبصره ۱۸
رئیس امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام واحدهای صنفی برای استفاده از تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا و تبصره 18 تا پایان مهر ماه سالجاری تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، یوسف ذاکری با اشاره به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات بنگاه های صنفی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا (kara.mcls.gov.ir)و تسهیلات صنوف تولیدی از محل منابع تخصیص داده شده در تبصره 18 قانون بودجه تا پایان مهرماه سالجاری تمدید گردید.

وی افزود: متقاضیان بهره مندی از تسهیلات بنگاه های آسیب دیده در صورت داشتن پروانه کسب صنفی در رسته های تولید و توزیع پوشاک،تولید و توزیع کیف و کفش، قنادی، آجیل و خشکبار، آبمیوه و بستنی آرایشگران زنانه و مردانه،گرمابه داران، موسسات اتومبیل کرایه (آژانس ها و آموزشگاه های رانندگی) و فروشندگان لوازم التحریر می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام نمایند.

ذاکری اعلام کرد: واحدهای صنفی تولیدی در رسته های قنادی، تولید پوشاک، مصنوعات چوبی و فلزی، قطعات بتونی، بسته بندی آجیل و خشکبار، نانوایی، تراشکاری و تولید کنندگان محصولات پایین دستی پتروشیمی میتوانند نسبت به ثبت در خواست در سامانه بهین یاب جهت استفاده از تسهیلات تبصره 18 اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز