معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان: 

توجه بیشتر به بهداشت مدارس مناطق روستایی باید در اولویت باشد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۹۷۴۳
معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و هیئت همراه از اجرای طرح کنترل وزن و چاقی (کوچ) در مدارس مناطق محروم حوزه های پرکوه و جگین بالای شهرستان جاسک بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علیرضا باقری ضمن حضور در مدارس روستایی و مناطق محروم شهرستان پیگیر اجرای طرح کوچ در این مدارس شده و مسائل و مشکلات بهداشتی مدارس را به صورت میدانی مورد بازدید قرار داد.

وی ضمن اشاره به اهمیت اجرای طرح کوچ و مقابله با کم تحرکی و پرخوری دانش آموزان  با توجه به تغییر سبک زندگی گفت : افزایش وزن دانش آموزان با توجه به شرایط کرونایی، یکی از چالش های پیش روی آموزش و پرورش است، از این رو مربیان ، دبیران تربیت بدنی و معلمان باید به طور جد پیگیر اجرای این طرح در مدارس باشند و محرومیت نباید مانعی برای اجرای این طرح در مدارس باشد. 

باقری در حاشیه بازدید از مدارس مناطق محروم حوزه های پرکوه و جگین بالا، توجه بیشتر به بهداشت مدارس مناطق روستایی را مهم و در اولویت دانست و بر اجرای نکات و دستور العمل های بهداشتی مدارس در ایام کرونایی تاکید نمود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور در کلاس درس  در راستای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و تأمین بخشی از ملزومات بهداشتی مورد نیاز مدارس به توزیع ماسک پارچه ای با قابلیت شست و شو پرداخت.

باقری اضافه کرد: 3 هزار ماسک پارچه ای با قابلیت شست و شو از طرف معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ویژه مدارس کم برخوردار و مخصوص دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه به اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک تحویل داده شده است که این تعداد ماسک پس از بررسی و نیاز سنجی و اولویت بندی مناطق در بین مدارس توزیع خواهد شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز