معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش هرمزگان خبر داد:

امتحانات داخلی همه مدارس شهری استان غیر حضوری می باشد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۵۵۱
امتحانات داخلی همه مدارس شهری استان غیر حضوری می باشد
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: آزمون داخلی همه مدارس شهری استان در هر وضعیت به صورت غیر حضوری و روند فعالیت آموزشی و آزمون مدارس روستائی بر عهده ستاد کرونای همان شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا باقری با بیان اینکه وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان تا روز دوشنبه اعلام خواهد شد، اظهار داشت: تا اعلام شدن وضعیت جدید رنگ بندی شهرستان های استان، وضعیت حضور کادر اداری ادارات و فعالیت آموزشی مدارس به شیوه هفته گذشته است.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا استان و از دوشنبه هفته جاری، کادر اجرائی همه مدارس شهری و روستائی در هر دو وضعیت نارنجی و زرد با یک دوم جمعیت در مدارس به فعالیت بپردازند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان، افزود: فعالیت آموزشی و پرورشی همه مدارس شهری استان به صورت غیر حضوری می باشد و آزمون های داخلی مدارس شهری نیز به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.

باقری ادامه داد: چگونگی فعالیت آموزشی و برگزاری آزمون های داخلی مدارس روستائی بر عهده ستاد کرونای همان شهرستان است و این ستاد باید نحوه فعالیت مدارس روستائی را تا روز دوشنبه هفته جاری اعلام کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: پس از اعلام وضعیت رنگ بندی جدید شهرستان ها در روز دوشنبه، تمامی ادارات مناطق و شهرستانها که در وضعیت با رنگ ‌نارنجی قرار می گیرند با یک دوم کارکنان و همچنین مناطقی که در وضعیت زرد قرار خواهند گرفت با دو سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

باقری خاطر نشان کرد: در صورت هرگونه تغییر در چگونگی وضعیت آموزش مدارس،  از طریق اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان اطلاع رسانی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه احتمال حضوری بودن آزمون های نهائی بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری آزمون های نهائی( حضوری یا غیر حضوری) در روزهای آینده انجام و اطلاع رسانی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز