مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

کاهش ورودی بیمار با تشخیص کووید _۱۹ در بیمارستان ها

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۰۲۱۳
کاهش ورودی بیمار با تشخیص کووید _۱۹ در بیمارستان ها
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم ضمن تشکر از حمایت‌های دادستان و مجموعه قضایی، گفت: کنترل و کاهش بیماران بستری با تشخیص کووید ۱۹ با همکاری های بین سازمانی شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، شهرداری، اماکن نیروی انتظامی، اصناف منطقه آزاد، صنعت و معدن و تجارت، بسیج و هلال احمر میسر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهزادی بیان کرد: اعمال قانون توسط مجموعه قضایی، در کاهش ورودی به بیمارستان با تشخیص ابتلا به ویروس کرونا تأثیر بسزایی داشته و تداوم این شرایط مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و همکاری سایر ارگانها و‌ حمایت دستگاه قضایی است. 

وی همچنین با اشاره به نقش آفرینی در طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید – 19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر هر خانه یک پایگاه سلامت، عنوان کرد: طرح مزیّن به نام شهید قاسم سلیمانی نشان داد که افزایش همکاری های بین بخشی و حضور بیشتر بسیج و هلال احمر، می تواند در شکست بیماری کرونا نقش بسزایی داشته باشد.

بهزادی با تأکید بر رعایت سه نکته کلیدی شستشوی دستها، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کنترل بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: عدم توجه و ساده انگاری در زمینه ویروس کرونا، تبعاتی در پی خواهد داشت که مردم را متضرر می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز