تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸۵
تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان
استاندار هرمزگان ، از اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه استان هرمزگان بازدید کرد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در این بازدید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، تشکر و قدردانی کرد.  

وی گفت: با توجه به تلاش های بی وقفه کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان هرمزگان، لازم دیدم که برای تشکر در کنار شما باشم و از نزدیک از تلاش های شما قدردانی کنم.  

استاندار هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه پس از پیگیری‌های صورت گرفته در دیدار با مدیرکل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۰۰ درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای با موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و زیرساختی استان هرمزگان، تخصیص یافت.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات نقش بسزایی در توسعه هرمزگان در حوزه راه‌های روستایی، اسکله های صیادی، احداث و تکمیل بیمارستان های استان، گردشگری، فرهنگی، حمل و نقل  و انرژی خواهد داشت.  

در این بازدید، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، گزارشی از اعتبارات هزینه‌ای و درآمدهای استان هرمزگان را ارائه داد و استاندار هرمزگان نیز ضمن تشکر از وی، گفت: تحلیل، درایت و مدیریت یکی از مسئولیت‌های بزرگ مدیریت امور اقتصادی و دارایی استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز