فرماندار بندر خمیر:

دستان توانای معلمان، چشم‌انداز آینده کشور را ترسیم می‌کند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۷:۵۲
کد خبر: ۳۹۷۷۱۹
دستان توانای معلمان، چشم‌انداز آینده کشور را ترسیم می‌کند
فرماندار بندر خمیر ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش با تأکید بر اهمیت و نقش معلم در تربیت دانش آموزان و ساخت آینده کشور گفت: چشم اندازه آینده کشور با دستان توانمند معلمان و تربیت شایسته جوانان و نوجوانان امروز شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اولین نشست شورای آموزش‌وپرورش در سال 95 با موضوع برنامه‌ریزی هفته معلم و امتحانات خردادماه در این شهرستان برگزار شد.

علیرضا نصری فرماندار بندر خمیر با اشاره به اینکه روز معلم همراه با نام استاد شهید مرتضی مطهری در اذهان تداعی می‌شود افزود: شهید مطهری شخصیتی کم‌نظیر است که در همه ابعاد حرفی برای گفتن داشت.

وی افکار شهید مطهری را مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی خواند و تأکید کرد: جامعه امروز به‌شدت نیازمند به کار بستن تفکرات و نظرات این استاد فرزانه است.

فرماندار بندر خمیر توجه به معلمان را توجه به فرهنگ، علم و آگاهی یک جامعه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت تکریم معلمان وظیفه همه اقشار است و باید در گرامیداشت این روز بزرگ کوشید.

در این نشست ناصر عسکری زاده مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر نیز با تشریح برنامه‌های هفته معلم گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری، فراخوان مسابقات مقاله و عکس با موضوع معلم، اجرای جشن در مدارس، تقدیر از معلمان برگزیده، موفق و مبتکر ازجمله برنامه‌های هفته معلم در این شهرستان است.

عسکری زاده تلاش مجموعه مدیریتی آموزش‌وپرورش این شهرستان را مبنی بر رضایتمندی جامعه فرهنگیان عنوان کرد و اظهار داشت: به‌روزرسانی معلمان و افزایش بهره‌وری و توان علمی فرهنگیان از دغدغه‌های جدی در این مجموعه محسوب می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر خواستار ارائه نظر، طرح و برنامه برای افزایش شتاب علمی شهرستان شد و بیان داشت: استفاده از تجربیات معلمان بازنشسته و معلمان نمونه کمک بزرگی برای دسترسی به اهداف تعلیم و تربیت است.

وی همچنین خبر با اشاره به برگزاری امتحانات نوبت دوم گفت: با توجه به گرمای هوا و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امتحانات نهایی امسال از 25 اردیبهشت آغاز و تا 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

بیش از هزار و 300 دانش‌آموز دختر و پسر در 13 حوزه امتحان نهایی امسال حضور خواهند داشت.

در این نشست اعضای شورای آموزش دیدگاه‌های خود در حوزه مسائل آموزش‌وپرورش بیان داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز