کهوری خبر داد:

نصب ۱۸۴ تابلوی هدایت مسیر در بندرعباس

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۶:۱۱
کد خبر: ۳۹۸۷۰۰
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس از نصب تعداد 184 تابلوی هدایت مسیر در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، محمد رضا کهوری با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از مهمترین تسهیلات مورد نیاز برای داشتن یک حرکت مطمئن و روان در شهر جانمایی مناسب و نصب تابلوهای هدایت مسیر است.

وی افزود: نصب 184 تابلو در بلوارهای شهدای خلیج‌فارس، ابوموسی، مصطفی خمینی، چمران، شهدای محراب، خیابان گاز، خیابان پردیس، بلوار شهید ناصر، بلوار شهید بهشتی، بلوار شهابی‌پور، بلوار نواب صفوی، بلوار شهید تابدار، سوم خرداد، 12 فروردین، بلوار امامت  و شهید رجایی در دستور کار قرار دارد.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک، فاز سوم نصب تابلوهای هدایت مسیر در دست اقدام است.

کهوری بیان کرد: همچنین پیش‌بینی لازم برای نصب تابلوهای هدایت مسیر معابر جدید از جمله روگذرها صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت  تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری گفت: این تابلوها نقش مهمی در ارائه اطلاعات عملکردی لازم به رانندگان از معبر، تسهیل در امر عبور و مرور و حفظ زیبایی شهر را بر عهده دارد و علاوه بر آن، موجب جلوگیری از بروز تراکم ترافیک کاذب نیز می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس نقش تابلوهای هدایت مسیر در کاهش ترافیک و توقف‌های غیرضروری را یادآور شد و افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در راستای بهبود عبور و مرور یکی از نیازهای اصلی شهر تکمیل تابلوهای هدایت مسیر می‌باشد که در همین راستا باید از جانمایی مناسب برخوردار باشند و از طرفی اندازه حروف تابلوها با استفاده از ضوابط و طبق استانداردهای موجود پیروی نماید.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه فضاهای تردد در سطح شهر، گسترش معابر شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از اقدامات مهمی که در دستور کار مدیریت شهری و به تبع آن معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری بندرعباس قرار دارد، توسعه و تجهیز علائم ترافیکی  جهت ایجاد محیطی ایمن برای شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز