تقدیر فرماندار رودان از معلمان این شهرستان

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۷:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۰۴۳
تقدیر فرماندار رودان از معلمان این شهرستان
همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار رودان با حضور در کلاس درس دبیرستانهای شهید بهشتی و علامه امینی از معلمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در طلیعه نخستین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار این شهرستان و مسئولین دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی هر کدام با حضور یک کارشناس در مدارس شهری و روستایی رودان حاضر شدند و از معلمان و دبیران در حضور دانش آموزان تجلیل کردند.

احمد محمودی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش رودان در دیدار با دبیران دبیرستانهای شهید بهشتی و علامه امینی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه متفکر شهید مرتضی مطهری، سالروز ولادت باسعادت امام سجاد(ع) و هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت و در ادامه افزود: آغاز دوازدهمین روز از اردیبهشت ماه فرصت مغتنمی است که از همت والای معلمان در برابر دیدگان دانش آموزان تجلیل شود.

وی اظهار داشت: معلمان ستونهای استوار نظام تعلیم و تربیت هستند و بر کسی پوشیده نیست که امروزه وجود معلمان و جایگاه آنان تا چه اندازه می تواند سبب رشد و توسعه متوازن جامعه در تمام ابعاد باشد.

محمودی خاطرنشان ساخت: اگر کشور اسلامی ایران با وجود تحریم های ظالمانه تا کنون با اقتدار توانسته است در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد و از اتکای به قدرت های استعمارگر و استبدادگر دور بماند، به مدد تلاشهای چندین ساله معلمین دلسوزی است که از جان برای پرورش نسلی متعالی تلاش کرده اند.

فرماندار رودان معلمین را پشتیبان و حافظ منافع ملی عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به 29اردیبهشت ماه روز تجلی حضور مردم در پای صندوق های رای، از عزم و اراده مخلصانه معلمان برای ثبت آرای مردمی به عنوان نیروهای اجرایی و نظارتی استفاده می شود که یقیناً نتیجه حاصله چیزی جز رضایت خداوند نخواهد بود.

فرماندار رودان به همراه سرپرست، معاون و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش رودان با حضور در کلاس درس دبیرستان های شهید بهشتی و علامه امینی با معلمان دیدار و با اهدای گل و لوح سپاس، روز معلم را تبریک گفتند.

سایر مسئولین شهرستانی نیز به همراه یک نفر کارشناس از مدیریت آموزش و پرورش رودان در مدارس حاضر شدند و از دبیران و معلمان سخت کوش رودانی تقدیر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز