به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد:

دیدار دانش آموزان بسیجی نخبه با فرماندار بندرعباس

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۰۵:۰۳
کد خبر: ۷۷۱۵۹۷
فرماندار بندرعباس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دیداری صمیمانه با دانش آموزان نخبه بسیجی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی ارزنده از این عزیزان تجلیل نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ احمد پویافر فرماندار بندرعباس در آغاز این جلسه ضمن تسلیت اربعین حسینی ، هفته بسیج دانش آموزی را گرامی داشت و از دانش آموزان نخبه بسیجی به دلیل کسب مقامات استانی و کشوریتقدیر و تشکر نمود.

وی راهپیمایی اربعین را توفیقی جهت حرکت در سمت و سوی عشق به امام حسین (ع) و حقیقت جاودان حقانیت راه و سیره آن امام همام دانست و همگان را به تلاش در جهت شناخت هرچه بیشتر و ادامه مسیر در این راه فرا خواند و افزود : این بزرگترین راهپیمایی جهانی است که همه مردم از سراسر کشور و از همه نقاط جهان لبیک گویان در آن شرکت نموده و هیچ محدودیت جسمی و مکانی مانع از حضورشان نمی گردد و دلدادگی و عشق واقعی خود را به منصه ظهور قرار میدهند.

فرماندار بندرعباس در ادامه از 36000 شهید دانش آموز یاد نمودند که با خون سرخ شان درخت انقلاب را بارور نمودند و دانش آموزان را به تأسی و الگو قرار دادن آنان در درس و هدف گذاری در زندگی توصیه نمودند .

این مسئول در ادامه سخنان خود همه دانش آموزان را به حضور در راهپیمایی 13 آبان فرا خواندند و تاکید نمودند ، این حرکت خودجوش و مردم نهاد دانش آموزی که ریشه در اطاعت پذیری دانش آموزان و همه آحاد جامعه از ولایت فقیه دارد پاسخی دندان شکن در مقابل شایعه پراکنی ها ی اخیر آمریکا و یاوه گویی های مزدوران سفاک استکبار جهانی و صهیونیسمغاصب خواهد بود .

وی اذعان نمود مردم ایران با اتحاد و انسجام و توکل و توسل به خداوند و ائمه اطهار در برابر همه دشمنان استقامت ورزیده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در سایه تدابیر حکیمانه معظم له مبنی بر جذب نخبگان اهتمام ورزیده و هر روز و هر لحظه درخت تناور بسیج را پر ثمر ترمی نمایند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزندهای از دانش آموزان نخبه بسیجی تجلیل بعمل آمد .

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز