استاندار هرمزگان در نشست توسعه جزایر استان:

جزایر با رویکرد گردشگری توسعه می یابند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۳:۵۳
کد خبر: ۷۹۷۸۳۶
جزایر با رویکرد گردشگری توسعه می یابند
استاندار هرمزگان گفت: رویکرد ما در توسعه جزایر هرمزگان، ایجاد امکانات گردشگری و سکونتگاهی در جزایر است.
 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست توسعه جزایر استان هرمزگان با اشاره به تدوین سند توسعه جزایر هرمزگان، عنوان کرد: رویکرد ما در توسعه جزایر هرمزگان، ایجاد امکانات گردشگری و سکونتگاهی در جزایر است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان بنادر و دریانوردی باید در تمامی جزایر هرمزگان اسکله های گردشگری احداث کند و ایجاد جاده های مناسب به عنوان رینگ دور جزایر نیز در دستور کار باشد.

استاندار هرمزگان افزود: تامین آب و برق از دیگر موارد دارای اولویت در جزایر است تا به سرعت سرمایه گذاری ها در جزایر عملیاتی شوند.

همتی تصریح کرد: با توجه به سیاست حضور جمعیت بیشتر در جزایر، باید بهترین امکانات در جزایر ایجاد شوند و سرمایه گذاران بیشتری جهت سرمایه گذاری در جزایر سوق یابند.

وی گفت: احداث اسکله های صیادی در جزایر از دیگر مواردی است که باید در جهت تحقق اهداف شیلاتی استان به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

دکتر بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه جزایر هرمزگان در قالب 70 بند مصوب شده است، اظهار داشت: روند اجرای بخشی از این مصوبات رضایت بخش است اما اجرای بخش دیگری از مصوبات قابل قبول نبوده است.

وی ادامه داد: باید برنامه زمان بندی اجرای کامل مصوبات تدوین و ارائه شود و دستگاه های مختلف میزان درصد پیشرفت فیزیکی مربوط به مصوبات خود را اعلام نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور افزود: در این نشست پیشنهادات مناسبی جهت تکمیل و اصلاح مصوبات قبلی ارائه شد که باید برآورد اعتباری و برنامه زمان بندی اجرای آنها نیز ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز