معرفی برترین های سومین مسابقه ماراتن بین المللی ژئوپارک جهانی قشم

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۸:۱۹
کد خبر: ۸۱۱۸۳۵
معرفی برترین های سومین مسابقه ماراتن بین المللی ژئوپارک جهانی قشم
12 برنده سومین مسابقه مسابقه ماراتن بین المللی ژئوپارک جهانی قشم (ژئوپارک تریل رانینگ) در دو بخش آقایان و بانوان، در دو مسیر 30 و 70 کیلومتری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سومین مسابقه ماراتن بین المللی ژئوپارک جهانی قشم، روز یک شنبه 21 بهمن ماه درحالی برگزار شد که نسبت به سال های گذشته از استقبال بالایی برخوردار بود.

در این مسابقه که به میزبانی غرب جزیره برپا شد، بیش از 600 شرکت کننده داخلی و خارجی در دو بخش آقایان و بانوان حضور داشتند که در دو مسیر 30 و 70 کیلومتری با عبور از ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم با هم به رقابت پرداختند.
در بخش آقایان و در مسیر ٣٠ کیلومتر، محمدجعفر مرادی با عبور از سایرین به مقام نخست دست یافت. منصور بیات و علی قره غیبی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم مسیر 30 کیلومتری را کسب کردند.
ماندانا نوری، بانوی برتر مسیر 30 کیلومتری ماراتن این دوره بود. همچنین بانوان هاجر رضانژاد و مهتاب سعیدی به رتبه های دوم و سوم این بخش دست یافتند.
سومین مسابقه ماراتن بین المللی ژئوپارک جهانی قشم در مسیر 70 کیلومتری خود در بخش آقایان سه برنده همزمان به نام های محمد جلودارزاده، مهر صدفی و اکبر نقدی داشت.  
برندگان این مسیر در بخش بانوان،  سپیده مرندی، مژگان باقری و مریم شاهرخی بودند که به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم قرار گرفتند. 
بنا به این گزارش، این رویداد ورزشی با کمک تیم ویژه امداد و نجات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قشم و همکاری جامعه محلی غرب جزیره به انجام رسید.
 سومین مسابقه ماراتن بین المللی ژئوپارک جهانی قشم (ژئوپارک تریل رانینگ)، روز یک شنبه 21 بهمن ماه با حضور بیش از 600 شرکت کننده داخلی و خارجی در دو مسیر 30 و 70 کیلومتری با هدف معرفی جاذبه های جزیره قشم و فراهم کردن فضایی برای انتفاع اقتصادی جامعه محلی غرب جزیره برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز