مشاور معاون امور مجلس و حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بندرعباس:

استفاده از مدیران بومی و کارآمد سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۸:۲۷
کد خبر: ۸۴۸۷۳۴
استفاده از مدیران بومی و کارآمد سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است
مشاور معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از نظر شخص وزیر و از دیدگاه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، مدیران بایستی از میان نیروهای بومی، کارآمد، متعهد و از بدنه همان دستگاه انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "عبدالمالکی" در آئین معرفی سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان و تکریم مدیرکل سابق، انتصاب "کیامرث برخورداری" به عنوان یکی از نیروهای متعهد و پرتلاش و اخلاق مدار و از بدنه اداره کل را تبریک گفته و به داشتن برنامه ی مدون و راهبردی از یک سو و تلاش و کوشش همه جانبه از سوی دیگر برای پیشبرد و دستیابی به اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی اظهارداشت: امید است با مدیریت جدید و با هماهنگی و همکاری کارکنان شاهد پیشرفت و موفقیت روزافزون این اداره کل باشیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت در واگذاری این مسئولیت به وی، تکریم ارباب رجوع، استفاده از خرد جمعی و دانش، برنامه محوری و بهر مندی از حداکثر ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف وزارتخانه را از جمله برنامه ها و کارهای خود ذکر کرد.

کیامرث برخورداری، افزود: تلاش خواهیم کرد در راستای سیاست های کلان وزارت متبوع و با همکاری کارکنان اداره کل و تعامل با شرکای اجتماعی، استاندار، مدیران دستگاههای زیرمجموعه شورای هماهنگی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، این اداره کل با توان مضاعف و تلاش مجدانه به خدمت رسانی به جامعه هدف اقدام نماید.

در پایان مراسم، کارکنان اداره کل و مدیران دستگاههای عضو شورای هماهنگی از محمدعلی سلیمی مدیرکل سابق با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر  کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز