مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان:

حامی برنامه های جدید و اجرایی درسطح استان هستیم

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۹:۴۶
کد خبر: ۸۴۹۱۸۸
اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان ،معاونین ،روسای ادارات و اعضای ستادی در سالن جلسات اداره کل برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمودرضاامیاری مدیرکل دراولین جلسه شورای اداری اظهارداشت:مسئولیت در اداره ورزش وجوانان،مسئولیتی بسیار حساس و سخت ودرعین حال شیرین است،کاری که برای توسعه ورزش وجوانان انجام می دهیم سختی کار را برایمان شیرین و دلچسب می کند.

وی افزود: از همه روسای ادارت و اعضای ستادی خواستارم برای ارتقاء وپیشرفت ورزش وجوانان استان برنامه های قابل اجرا تدوین نمایندتا شاهد تحولی عظیم در حوزه ورزش وجوانان استان باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان بیان نمود: تمام تلاش ما درسال 98 اجرای برنامه های خوب و عملیاتی است و از همه برنامه های جدید و خلاق حمایت خواهیم نمود.

امیاری تصریح نمود: از همه روسای ادارات میخواهم همچون گذشته دلسوزانه و متعهدانه پاسخ گوی جامعه ورزش وجوانان منطقه باشند و برای پیشرفت ورزش و جوانان استان با هم همکاری های لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش وجوانان باتاکید براینکه در حوزه ورزش وجوانان کارهای خوبی صورت گرفته است اظهار کرد:که باید این عملکردها وفعالیت ها را به مردم انتشار دهیم تا آن ها هم از فعالیت های ورزش استان اطلاع داشته باشید.

وی خطاب به روسای ادارات ورزش وجوانان درجهت توسعه ورزش بانوان،ورزش همگانی وقهرمانی توجه خاصی داشته باشید.

امیاری افزود: درمردادماه امسال رویداد ورزشی المپیادهای ورزشی را پیش رو داریم و باهیئت های ورزشی هر شهرستان جهت اعزام ورزشکاران به المپیاد تعاملات خوبی برقرار نمایید تا بتوانیم جایگاه خوبی را در سطح کشور بدست آوریم .

گفتنی است : درادامه جلسه معاونین نیز گزارشی از عملکرد برنامه های سال97 را ارائه کردند و اظهارداشتند بعد از ماه مبارک رمضان از اماکن و فضاهای ورزشی در سطح شهرستان های استان بازدید خواهند نمود.

همچنین از روسای ادارات خواستند از تمامی مجموعه های ورزشی و باشگاههای شهرستان خود به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایید.

درپایان روسای ادارات و اعضای ستادی نظرات ،پیشنهادات وگزارش عملکردسال گذشته وبرنامه های سال 98خودرا ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز